تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضد و نقيض براى فرار از پخش حواشی/ واقعيت داستان چه بود؟

انتشار خبرى مبني بر اينكه عوامل يك برنامه تلويزيونى اقدام به تهديد كاپيتان تيم ملى كردند، مسئولان اين برنامه را مجبور به واكنش كرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز خبرى در برخى رسانه ها منتشر شد مبنى بر اينكه عوامل یک برنامه تخصصی والیبال که به تازگی از شبکه شما پخش می‌شود کاپیتان تیم ملی را تهدید کردند.  


اين رسانه ها عنوان كرده بودند كه عوامل این برنامه در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از سعید معروف، کاپیتان تیم ملی و پیکان، دعوت کردند تا در برنامه حضور پیدا کند، اما اين بازيكن درخواست آنها را رد کرد.


رد کردن پیشنهاد عوامل این برنامه موجب ناراحتی آنها شد و به گوش کاپیتان تیم ملی رساندند که اگر در برنامه حضور پیدا نکند عکس‌ها و فیلم‌هایی را که از وی دارند و حاشیه‌ها و درگیری‌هایی که در لیگ داشته است روی آنتن خواهند برد.  


در پی انتشار اين خبر، يكى از عوامل اين برنامه تلويزيونى در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از بازي پيکان و سرمايه،  خبرنگار ما در مصاحبه با حاتمي، رئيس کميته داوران و  در خشنده مسئول ليگ، در خصوص فحاشي و  اعتراضات معروف سوالاتي را پرسيد که آنها هم خواستند تا ما فيلم اين اعتراضات و بداخلاقي ها را در اختيارشان قرار دهيم که اين موضوع به گوش  معروف رسيد. بلافاصله مسئولان پيکان در تماس با برنامه  خواستار جلوگيري از پخش اين تصاوير شدند که تهيه کننده برنامه هم اعلام کردند اگر معروف مي خواهد از خود در مقابل اين برخوردها دفاع کند برنامه اين فرصت را به وی مي دهد.  

وى ادامه داد: از آنجايي كه خود معروف مي دانست که اقدامش قابل دفاع نيست در گفتگو با برخى سايت ها اين مسائل را مطرح كرد  که 180 درجه با واقعيت در تضاد است. تاکنون هم چندين نفر با واسطه خواستار جلوگيري از پخش اين گزارش شده اند.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضد و نقيض براى فرار از پخش حواشی/ واقعيت داستان چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..