تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Gardeshgari MBanking 9.0.5 – جدیدترین نسخه همراه بانک گردشگری برای اندروید

با یک تامل ساده می توان گفت که هیچ کدام از ابزارهای در اختیار شما به اندازه موبایل و یا دستگاه های هوشمندتان در زندگی شما ایفای نقش نمی کنند. با توجه به همه گیر شدن استفاده از اسمارت فون ها در تمامی نقاط کشور ارائه خدمات در قالب دیوایس های اندرویدی می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار رود که بانک گردشگری نیز همانند دیگر موسسات و بانک های ایرانی به درستی از آن استفاده نموده است. Gardeshgari MBanking – همراه بانک گردشگری عنوان اپلیکیشن موبایل بانک گردشگری می باشد که توسط همین بانک برای اندروید توسعه و منتشر شده است. مشتریان این بانک از این پس می توانند به منظور تسهیل در کار ها و فعالیت های خود به راحتی هر چه تمام تر مجموعه ای از خدمات را تنها در قالب یک استارت اپ دریافت کرده و مراجعات غیر ضروریشان را حذف نمایند. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک دستگاه اندرویدی داشته باشید تا بتوانید در هر لحظه ای موجودی حساب ها و کارت های بانکی، آخرین گردش های حساب و گزارش های مختلفی را مشاهده نمایید. برای خرید شارژ نیز دیگری نیازی به طی مراحل پیچیده نیست و تنها نیاز به اجرای این برنامه هوشمندانه می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gardeshgari MBanking اندروید :

مشاهده موجودی کارت های خود توانایی انتقال وجه کارت به کارت پرداخت قبوض مختلف به وسیله اسکن بارکد و یا وارد کردن شناسه قبض خرید شارژ سیم کارت های اعتباری درخواست مسدود سازی سریع کارت در صورت وجود هر گونه مشکل و یا مفقودی دریافت خدمات مبتنی بر سپرده نظیر مشاهده موجودی، انتقال وجه بین بانکی و … محیط کاربری ساده و بسیار آسان دسترسی به تمامی امکانات در هر زمان و مکانی صرفه جویی در وقت مشتریان بانک گردشگری

اپلیکیشن Gardeshgari MBanking با داشتن بسیاری از امکانات و قابلیت های مختلف تا کنون توانسته است بسیاری از مراجعات غیر ضروری را حذف کند و هم اکنون مشتریان این بانک می توانند جدیدترین نسخه آن را از لینک های مستقیم وبسایت فارسروید دریافت نمایند ؛ نسخه پیش رو، نسخه ای است که بانک گردشگری در سایت اش عرضه کرده و به درخواست شما برای دانلود عرضه کرده ایم .

تغییرات نسخه 9.0.5 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Gardeshgari MBanking 9.0.5 – جدیدترین نسخه همراه بانک گردشگری برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..