تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار وحشتناک پسر با دوست دخترش در اتاق خواب

کار وحشتناک پسر با دوست دخترش در اتاق خواب

کار وحشتناک پسر با دوست دخترش در اتاق خواب 

دختر و پسری که همه آن ها را بعنوان عاشق و معشوق می شناختند عاقبت بسیار تلخی را رقم زدند و پسر،دختر مورد علاقه اش را کشت. جسد دختر نوجوانی در اتاق خواب خانه پسر مورد علاقه اش کشف شد.پسر عاشق پیشه دختر مود علاقه اش را خفه کرد و تمام اطرافیان شان را با علامت سوال بزرگی در ذهن رها کرد. این زوج که بسیار بهم علاقه مند بودند و رابطه عاشقانه ای باهم داشتند

با این اقدام هولناک همه را بهت زده کردند. خانواده قربانی که از علاقه متهم به دخترشان خبر داشتند، اصرار دارند دلیل این جنایت Crime را بدانند. جسد بی جان “آلیسا رایت” 19 ساله شب چهارشنبه در خانه دوست پسرش توسط پلیس Police پیدا شد.

کار وحشتناک پسر با دوست دخترش در اتاق خواب

بر اساس اظهارات پلیس، “الیاس راموتار” تنها مظنون این پرونده در بازداشت بسر می برد. مادر قربانی اذعان می دارد: “با دخترم روی تخت نشسته بودیم، حرف می زدیم و می خندیدیم، بعد خداحافظی کرد و گفت دوستت دارم، برمی گردم.” وی مدعی است صبح چهارشنبه پیام های ضد و نقیضی از دخترش دریافت کرد که منجر به نگرانی اش شد

که در نهایت جسد دخترش جواب تمام سوال های اش را بی پاسخ گذاشت. قربانی در یکی از پیام های اش گفته بود: “نمی خوام بهش آسیبی وارد بش، من عصبانی ام.” مراسم یادبودی در دبیرستان محل تحصیل دختر نوجوان برگزار شد. ترسیم این آینده برای این دو نفر از سوی تمام دوستان شان غیرقابل باور بود.

یکی از دوستان نزدیک به این زوج گفت الیاس از بودن در کالج بسیار خوشحال بوده و چقدر آلیسا را دوست داشته و به وی توجه می کرده است. باور این جنایت هولناک از سوی الیاس را غیرقابل باور توصیف کرد.

مطالب مرتبط :

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

روزی 30 بار به من تجاوز می شد + عکس

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش

رابطه جنسی برادر شوهر با عروس خون به پا کرد

رابطه نامشروع و بارداری این دختر 14 ساله از پسر 15 ساله




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار وحشتناک پسر با دوست دخترش در اتاق خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..