تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه آلوچه ترش + روش های خانگی درست کردن آلوچه خوشمزه ترش

آموزش طرز تهیه آلوچه ترش در منزل

طرز تهیه آلوچه ترش خیلی آسان است و باید طبق مراحلی که در این بخش شرح داده ایم پیش بروید تا آلوچه ترش خوشمزه ای را در منزل تهیه کنید.

آلوچه جزو تنقلات خوشمزه است که بزرگ و کوچک طرفدار آن هستند و شما می توانید خیلی راحت در منزل و در مدت زمان کوتاهی آلوچه خوشمزه را تهیه کنید.

مواد لازم آلو سیاه یا طلایی به میزان لازم نمک به میزان دلخواه آب دو لیوان جوهر لیمو یک دوم قاشق چای خوری آلبالو خشک یا تازه به میزان دلخواه آلوچه خشک یا تازه به میزان دلخواه رب انار (آب انار) به میزان دلخواه

طرز تهیه آلوچه ترش

طرز تهیه در روش تهیه آلوچه در ابتدا آلوها را بشویید و سپس درون قابلمه ای آنها را بریزید و به آن آب اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 دقیقه بجوشد. پس از زمان ده دقیقه که رنگ آب قرمز رنگ شد حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید سرد شود و سپس آلوها را از آب خارج کنید و هسته و پوست آن را جدا کنید و باز به درون آب قرمز رنگ برگردانید. در این مرحله از روش تهیه آلوچه حالا آلبالو، آلوچه، رب انار، جوهر لیمو و هر میوه دیگری را که مایل هستید به آن اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید. در آخرین مرحله از طرز تهیه آلوچه وقتی که جوش آمد حرارت را کم کنید و اجازه دهید به حد غلظت مورد نظرتان برسد و سپس حرارت را خاموش کنید و بگذارید تا سرد شود و سپس میل نمایید. اگر می خواهید آلوچه ترش را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید سعی کنید زیاد رقیق نباشد زیرا هر چه غلظت آن بیشتر باشد ماندگاری آن بیشتر می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه آلوچه ترش + روش های خانگی درست کردن آلوچه خوشمزه ترش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..