تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Citizen Sleeper برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Citizen Sleeper روایتی است که با سبک RPG دنبال می‌شود و می‌توانید یک ایستگاه فضایی ویران شده را مدیریت کنید. باید خانه هزاران نفر را کشف کنید که در تلاش برای مدیریت یک سرمایه‌داری هستند. شما یک اندروید هوشیار و دیجیتالی هستید که در یک بدن مصنوعی قرار گرفته‌اید. این بدن متعلق به شرکتی است که می‌خواهد شما را بازگردانی کند. باید در میان ساکنین اشنا حرکت کرده و امیدوار به آینده باشید. ایستگاه‌های متروکه بیشتری هم در بازی وجود دارد که در این کلان شهر بزرگ باید به سراغ‌شان بروید. شما در لبه یک بحران بزرگ قرار دارید و هرج و مرج تمام جهان را فرا گرفته است.

Citizen Sleeper PC-rG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Citizen-Sleeper

اکنون اتحادیه‌های بزرگی شکل گرفته‌اند و در تلاش برای کنترل شرکت‌ها هستند. باید به چرخه‌ها توجه کرده و انتخاب کنید که چه زمانی قصد دارید که از جای خود بلند شده و پیشروی خود را بهینه‌سازی کنید. باید اتحادیه خود را شکل داده و ببینید که حقایق چگونه کشف خواهند شد. از کسانی که برای رستگاری شما تلاش می‌کنند، هراس نداشته باشید. آن‌ها در نهایت نه‌تنها شما را نجات داده، بلکه موجب پیشرفت‌تان هم خواهند شد. هر طبقه از بازی دارای کاراکترهایی است که تلاش می‌کنند تا ماموریت خود را انجام دهند. آن‌ها مهندسین، هکرها، بارمن‌ها و فروشندگانی هستند که هر کدام به دلیل سابقه‌ای در این محیط قرار دارند.

تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper تصاویر-بازی-Citizen-Sleeper

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی rG تحت عنوان Citizen Sleeper-rG فشرده سازی شده است. محتوای Bonus Content شامل آلبوم موسیقی متن بازی و آرت بوک که در نسخه rG از قلم افتاده، در این نسخه لحاظ شده است. ورژن بازی برابر با v1.0.11 GOG است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۶۱۰مگابایت به ۳۶۳مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۲گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

From the developer of In Other Waters, and featuring the stunning character art of Guillaume Singelin, Citizen Sleeper is a narrative RPG set on Erlin’s Eye, a ruined space station that is home to thousands of people trying to survive on the edges of an interstellar capitalist society.

You are a sleeper, a digitised human consciousness in an artificial body, owned by a corporation that wants you back. Thrust amongst the unfamiliar and colourful inhabitants of the Eye, you need to build friendships, earn your keep, and navigate the factions of this strange metropolis, if you hope to survive to see the next cycle.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible GPU

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه rG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Citizen Sleeper برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..