تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Trek to Yomi برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Trek to Yomi کاملا متفاوت از آثار دیگر پا به صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است و با جلوه‌های ویژه جذاب خود، می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت و دوست داشتنی باشد. هیروکی شمشیر جوان ژاپنی را در این بازی می‌بینیم که به‌عنوان عهد به استاد در حال مرگش، سوگند یاد می‌کند که از شهر خود و مردمی که دوستش دارند، در برابر همه تهدیدها محافظت کند. سامورایی تنها در مواجهه با تراژدی قرار گرفته و مقید به انجام وظیفه است. او باید فراتر از زندگی و مرگ سفر کرده و با موانع زیادی در مسیر خود مقابله کرده و به پیش برود. بازی زوایای خیره‌ کننده‌ای دوربین و جلوه‌های بصری خیره کننده را برای شما خواهد داشت.

Trek to Yomi PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Trek-to-Yomi

شما می‌توانید روح فیلم‌های کلاسیک سامورایی را در این بازی تجربه کرده و کاملا متفاوت از همیشه از آن لذت ببرید. مبارزات بازی شیک و جذاب هستند و شمشیربازان شرور و موجودات ماورالطبیعی متعددی را می‌توانید در میسر خود داشته باشید. یک سیستم جنگ کارآمد مبتنی بر سلاح‌های سنتی سامورایی هم در بازی وجود دارد که از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد. بازی داستان سرایی خاص اسطوره‌ای را به همراه داشته و قرار است که هیروکی در طول نبرد خود با نیروهای شهر و بازگشتی قهرمانانه، داستان کاراکترهای دیگر را نیز به نمایش گذارد.

بازی از همان ابتدا داستان کلی را برای شما فاش می‌کند و قرار است به سمت نجات مردمی بروید که قسم خورده بودید از آن‌ها محافظت کنید. در بازی Trek to Yomi موسیقی متن هیجان انگیز و جذابی را هم می‌بینیم که با دیالوگ‌های ناب ژاپنی همراه شده است و تجربه‌ای خیره کننده و کاملا متفاوت نسبت به آثار دیگر به شما خواهند داد.

تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi تصاویر-بازی-Trek-to-Yomi

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Trek to Yomi-FLT فشرده سازی شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۸٫۷گیگابایت به ۶گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۹٫۴گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

As a vow to his dying Master, the young swordsman Hiroki is sworn to protect his town and the people he loves against all threats. Faced with tragedy and bound to duty, the lone samurai must voyage beyond life and death to confront himself and decide his path forward.

Cinematic Presentation

Breathtaking camera angles and striking visuals in the spirit of classic samurai film create a true cinematic experience in Trek to Yomi.

Stylish Combat

Engage vicious swordsmen and supernatural beings with a streamlined combat system based around the traditional weapons of the samurai.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-8250U / AMD Phenom II X4 965

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce MX150 (2048 VRAM) / Radeon R7 260X (2048 VRAM)

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-4770S / AMD FX-9590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 970 (4096 VRAM) / Radeon R9 390X (8192 VRAM)

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Trek to Yomi برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..