تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bakery Simulator برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

در بازی Bakery Simulator هر دستور پختی از دستورهای واقعی گرفته تا تخیلی را می‌توانید درست کنید. این بازی شبیه‌ساز بوده و باید مهارت کافی در بررسی کتاب آشپزی داشته و بتوانید از یک پایگکاه داده جذاب استفاده کنید. می‌توانید چندین نوع نان در بازی پخته و همه چیز را همان ابتدا یاد بگیرید. می‌توانید دقیق بوده و مهارت‌های خود را در بازی نشان دهید. در غیر این‌صورت، نان‌های شما به درستی پخت نشده و مشتریان شما هم ناراضی خواهند بود. باید در بازی اهداف خود را انتخاب کرده و ببینید که چه محصولاتی را در چه انواعی قرار است که به مشتریان خود ارائه کنید. باید به انتظارات همه توجه کرده و گاهی اوقات به پخت شیرینی و کلوچه هم بپردازید.

Bakery Simulator PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Bakery-Simulator

می‌توانید روزانه سفارشات خود را مرور کرده و از بین آن‌ها انتخاب کنید. تحویل منظم همیشه کارساز است و کار شما را جلو خواهد برد. در غیر این‌صورت مرتبا موقعیت‌های دشوار زیادی برای شما پیش آمده و نمی‌توانید کنترل خوبی روی اوضاع داشته باشید. با این کار می‌توانید درآمد و سرمایه‌گذاری مناسبی را تجربه کنید و پول به دست آورید. این بازی امکانات جالبی به شما داده است و می‌توانید حتی از یک سری محصولات بیشتر بپزید تا آماده بتوانید آن‌ها را به مشتریان خود ارائه کنید. نانوایی خود را می‌توانید گسترش داده و از ابزار آلات بزرگ‌تر برای کار خود استفاده کنید.

حتی می‌توانید سفارشی سازی خوبی روی نانوایی خود داشته و لیستی از دستگاه‌ها را انتخاب کنید. در بازی Bakery Simulator می‌توانید فضای کاری خود را گسترش داده و با پیشرفت بیشتر در بازی، دستگاه‌های بهتری را بخرید. می‌توانید میز و قفسه خرید و شرایط عالی را برای پخت ایجاد کنید.

تصاویر-بازی-Bakery-Simulator تصاویر-بازی-Bakery-Simulator تصاویر-بازی-Bakery-Simulator تصاویر-بازی-Bakery-Simulator تصاویر-بازی-Bakery-Simulator تصاویر-بازی-Bakery-Simulator

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Bakery Simulator-FLT فشرده سازی شده است. فایل انتخابی ویدیوهای بازی با بیت‌ریت بالا حذف شده است. ویدیوهای بازی با کیفیت بسیار عالی اما فشرده شده، در این ریپک لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۶٫۳گیگابایت به ۴گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۷ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۳گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

In Bakery Simulator every recipe is inspired by the real ones!

Check the cookbook, use a database of original recipes, and learn to bake several dozen types of bread, buns, and more. Be precise – otherwise, your goods will not be properly baked.

Choose your target.

Stores need different kinds of baked goods. Bread and buns are just not enough – some expect croissants, bagels, or muffins. Browse daily lists of orders, choose them and commit to regular deliveries. Raise your reputation and trust with the stores by making the deliveries on time.

Find the best ingredients.

Manage and control the ingredient storage space. Order different kinds of flour, yeast, and additives from the warehouse. Check which ingredients are missing or which you’re getting short or – otherwise, you may find yourself in a difficult position and unable to work on the orders!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows® 7/8/10/11

Processor: Intel Core i5-4690K / AMD Phenom II X4

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 / AMD Radeon r9 280

DirectX: Version 11

Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows® 10/11

Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1650 Ti / AMD Radeon RX 5500m

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bakery Simulator برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..