تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dinosaur Fossil Hunter برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Dinosaur Fossil Hunter یک شبیه ساز جذاب داستانی است که در آن می‌توانید زندگی یک دیرینه شانس واقعی را تجربه کنید. باید به سراغ کشف سرزمین‌های مختلف رفته و فسیل‌های مختلفی را کشف و مطالعه کنید. می‌توانید اسکلت‌های مختلف را برای ساخت موزه خود آماده کنید. حقایق بسیار جالبی در مورد این موجودات منقرض شده وجود دارد که میلیون‌ها سال پیش روی زمین راه می‌رفتند. از همین موارد نکات جالبی را خواهید آموخت و می‌توانید در صورت علاقه به این رشته، تا انتها ادامه دهید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به محیط بازی اشاره کنیم که از مناظر ایالات متحده الهام گرفته شده است.

Dinosaur Fossil Hunter PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter

در این بازی می‌توانید از ابزارهای مختلف کاوش و حفاری استفاده کرده و در جستجوی زمین‌هایی باشید که تغییر شکل می‌دهند. باید فسیل‌ها را برای نمایش در موزه خود آماده کرده و آماده و سرحال از بازدید کنندگان خود پذیرایی کنید. در حین مطالعه، اسکلت‌های دقیقی را خواهید داشت که به گونه‌های متعددی از دایناسورها ارتباط پیدا می‌کنند. در این بازی یک خط داستانی جذاب را دنبال خواهید کرد و می‌توانید به ناشناخته‌ها سفر کنید. برای جستجوی فسیل‌های منقرض شده که زمانی روی زمین حکمرانی کرده‌اند، ابزارهای متعددی به شما داده شده است و می‌توانید خودتان به دنبال آن‌ها بروید.

در این بازی می‌توانید به سراغ نابودی سنگ‌ها رفته و با تخلیه‌ آب‌ها جایزه خود را دریافت کنید. می‌توانید مناطق حفاری بسیاری را در بازی Dinosaur Fossil Hunter جستجو کرده و مطمئن باشید که می‌توانید از سرنخ‌های متعدد برای پیدا کردن فسیل‌ها استفاده کنید. این فسیل‌ها بینش بهتری نسبت به گذشته به شما خواهند داد.

تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter تصاویر-بازی-Dinosaur-Fossil-Hunter info

Dinosaur Fossil Hunter is a storytelling simulator where you live a real paleontologist’s life. Explore different lands, search, uncover and study uncovered fossils, and prepare the skeletons to build your own museum. You will learn many interesting facts about these extinct creatures that walked the Earth millions of years ago.

Game features:

– Drive off-road vehicles in locations inspired by U.S. landscapes – Use various exploration and excavation tools to search through deformable terrain – Prepare fossils to showcase in your own museum – Learn about numerous dinosaur species while studying their detailed skeletons – Follow an intriguing storyline سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: RX 570 4GB VRAM / GeForce GTX 960 4GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 8GB VRAM or better

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dinosaur Fossil Hunter برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..