تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Cleaner برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی The Cleaner آزمایش جالبی است که شما را در نقش یک پاک کننده قرار می‌دهد و می‌توانید با قدرت‌های منحصربه‌فرد خود همه چیز را کنترل کنید. بازی داستان کلیشه‌ای ندارد و بدون کات سین می‌توانید آن را شروع کرده و جلو بروید. در این بازی نباید از چالش‌ها هراس داشته باشید. یک گلوله هم برای کشتن شما کافی است. پس از قدرت خود در هر موقعیتی استفاده کرده و برای نابودی دشمنان خود از آن استفاده کنید. بازی سلاح‌هایی دارد که هر کدام ابتدا نیاز به یادگیری خواهند داشت. در این بازی راه برای موفقیت شما هموار شده است، اما باید بدانید که در چه جهانی حضور دارید و چه چالش‌هایی در انتظارتان است.

The Cleaner PC-TiNYiSO | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Cleaner

فضای بازی گاها دلهره آور است و محیط‌های جذابی را می‌بینیم که نبرد در آن حس و حال جالبی خواهد داشت. مشخصا شما یک پاک کننده هستید و برای سازمان‌ها کار می‌کنید. سازمان‌ها هر فردی که در نظر داشته باشند، شما باید به سراغش رفته و عملیات پاکسازی را رویش انجام دهید. بازی گرافیک و سیستم صوتی بسیار جالبی هم دارد و دنبال کردن این فضای اکشن به شما روحیه بیشتری خواهد داد. سیستم کشته شدن کاراکترهای بازی هم بسیار جذاب است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. آن‌ها با صحنه آهسته و به شکل فروپاشی نابود می‌شوند.

المان‌های گرافیکی بازی را حتما با دقت نظاره کنید. سیستم رنگی جالب و مهمی در فضای محیط‌ها استفاده شده است و مدام هم تغییر پیدا خواهند کرد. می‌توانید از المان‌های محیط در بازی استفاده کرده و کشتن دشمنان خود را در بازی The Cleaner راحت‌تر کنید. آن‌ها به هیچ عنوان تسلیم نشده و باید سرعت عمل بالایی در وارد کردن ضربات داشته باشید.

تصاویر-بازی-The-Cleaner تصاویر-بازی-The-Cleaner تصاویر-بازی-The-Cleaner تصاویر-بازی-The-Cleaner تصاویر-بازی-The-Cleaner تصاویر-بازی-The-Cleaner info

The Cleaner is a hardcore die ‘n’ retry inspired by John Wick, Hotline Miami and SuperHot. You control a highly-trained ” cleaner ” with a unique power. No cliché storyline, no cutscenes, start the game and play.

Die, and don’t be afraid to die. The Cleaner will put you through a challenge. One bullet is enough to kill you, so use your power of slowing down time to kill your ennemies.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i5 2.5 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i5 2.5GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 1060

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Cleaner برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..