تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Gunk برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

شما در بازی The Gunk نقش کاراکتر رانی را بازی خواهید کرد که در تلاش برای کسب درآمد از سیاره‌ای دست نخورده و مملو از حیات است. رانی و دوستش در جستجوی منابع ارزشمندی هستند و به نظر می‌رسد که به جک پات دست پیدا کرده‌اند. آن‌ها همینطور پیش‌روی کرده و رازهای خفته یک تمدن در هم شکسته را کشف می‌کنند. حال باید با یک نفرین انگل سمی مبارزه کرده و اجازه ندهند که زندگی آن‌ها در همین موقعیت به خطر بیفتد. یک مارپیچ می‌بینیم که پر از المان‌های غیر قابل اعتماد است و باید از آن رها شوید. می‌توانید اسرار قدیمی سرزمین را پیدا کرده و از دستکش قدرت خود هم استفاده کنید.

The Gunk PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Gunk

با کاوش در این سیاره منحصربه‌فرد، روابط شما در حال تکامل خواهد بود و می‌توانید از نبوغ خود همراه با واکنش‌های سریع بهره ببرید. می‌توانید بر چالش‌هایی غلبه کنید که در انتظار شما هستند. داستان‌هایی را در این دنیای متروک و مرموز می‌بینیم که به خوبی پنهان شده‌اند. همه این‌ها معنایی برای خود دارند و باید ببینید که رانی چه نقشی در این سرنوشت هیجان انگیز سیاره بد خلق دارد. گاهی اوقات باید به چیزی که می‌بینید اعتماد کرده و فراموش نکنید که نجات سیاره به شما بستگی دارد. روایتی جالب را در بازی خواهیم داشت که در اصل ماجرا همین دو کاراکتر حضور دارند.

تصاویر-بازی-The-Gunk تصاویر-بازی-The-Gunk تصاویر-بازی-The-Gunk تصاویر-بازی-The-Gunk تصاویر-بازی-The-Gunk تصاویر-بازی-The-Gunk

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان The Gunk-FLT فشرده سازی شده است. برای اجرای بازی در ویندوز ۷، لطفا از محتوای درون پوشه “_Windows 7 Fix” واقع در محل نصب بازی خود استفاده کنید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۶گیگابایت به ۳٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۰٫۴گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

The Gunk stars Rani, part of our duo of gritty space haulers, struggling to make a buck as they chance upon an untouched planet brimming with life. They came in search of valuable resources, and it looks like they’ve hit the jackpot…

As they uncover the dormant secrets of a shattered civilization, they must battle the curse of a toxic gunk parasite, all while getting caught in a spiral of festering mistrust.

Use your trusty Power Glove to reverse the corruption, uncover secrets of old and heal the planet! Experience the evolving relationship of the crew, as you explore this unique planet.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 version 18362.0 or higher

Processor: AMD FX-6100/Intel i3-3220 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 580/NVIDIA GeForce GTX 660

DirectX: Version 12

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 version 18362.0 or higher

Processor: AMD Ryzen 7 1700/Intel i7-6700K or equivalent

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX Vega 56/NVIDIA Geforce GTX 970

DirectX: Version 12

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Gunk برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..