تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش معارضان سوری توسط کارشناسان نظامی انگلیس

به گزارش افکارنیوز،

 افزون بر پانصد کارشناس نظامی انگلیسی مستقر در منطقه خاورمیانه، تعدادی دیگر از این کارشناسان نظامی جهت آموزش معارضان سوری برای نبرد در داخل سوریه به عراق وارد شدند.

ورود این کارشناسان نظامی به عراق درست در زمانی اعلام شد که انگلیس میزبان کنفرانسی با حضور وزرای دفاع کشورهایی است که در ائتلاف ادعایی آمریکا علیه داعش مشارکت دارند.

گفتنی است که بیست تن از این مربیان نظامی که احتمالاً جزء نیروهای ویژه هستند، به معارضان سوری مهارتهای پیاده نظام، مراقبتهای اولیه در حین نبرد و سایر تاکتیکهای میدان جنگ را آموزش خواهند داد.

شمار کارشناسان نظامی انگلیسی که هم اکنون در عراق مستقر هستند،‌ حدود ۵۰۰ تن برآورد می شود که در نزدیکی شهر کُردنشین «اربیل» اقامت دارند.

«مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس پیشتر اعلام کرده بود افرادی که تحت آموزشهای نظامی انگلیس قرار می گیرند، باید به دقت گزینش شوند تا بتوان عدم انتقال اطلاعات و دانش نظامی به گروههای تکفیری را تضمین نمود.

گفتنی است که انگلیس از معدود کشورهایی است که آشکارا از هرگونه اظهارنظر در خصوص فعالیتهای نظامی مخفیانه خود چه در رسانه ها و چه در پاسخ به اعضای پارلمان این کشور امتناع می کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش معارضان سوری توسط کارشناسان نظامی انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..