تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Immortal Life برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Immortal Life یک تجربه مدیریتی تک نفره و زیبا است که در آن می‌توانید به‌عنوان عضوی از یک فرقه وارد ماموریت شده و از نابودی جهان زیبای خود جلوگیری کنید. دره‌ای نفس گیر را می‌توانید در جهان بازی کشف کرده و جامعه‌ای را ببینید که با آغوش باز از شما پذیرایی می‌کند. فراموش نکنید که شما خود را باید بی وقفه نثار جامعه کرده و از برادران و خواهران خود محافظت کنید. این سکونت گاه با کارهای شما رشد پیدا خواهد کرد و شکوفا می‌شود. در نهایت می‌توانید شاهد مرفه شدن این دهکده شوید. راه‌های جاودانگی جالبی در بازی وجود دارد و به‌همان اندازه که دست شما است، اتفاقات پیرامون هم می‌توانند روی آن تاثیرگذار باشند.

Immortal Life (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Immortal-Life

شما در این بازی وظیفه مراقبت از محصولات را دارید. اما اغلب، مردم برای جمع‌آوری انواع مختلف مواد خام، نیاز به شکای غذاهای بیشتر یا ساخت امکانات جدیدتر خواهند داشت. هر چه بیشتر به هم نوعان خود کمک کنید، رابطه شما با آن‌ها قوی‌تر خواهد شد. وقتی هم که آن‌ها کمک‌های شما را ببینند، در مبارزات و حضور در ماموریت‌ها به شما کمک می‌کنند. مهارت‌های جدیدی هم به دست خواهید آورد. دره منتظر شما است تا آن را شناخته و کم کم تبدیل به مکانی فوق‌العاده برای ساکنین کنید. رازهای زیادی برای یادگیری و کشف وجود دارد که می‌توانید در آن غوطه‌ور شوید.

تصاویر-بازی-Immortal-Life تصاویر-بازی-Immortal-Life تصاویر-بازی-Immortal-Life تصاویر-بازی-Immortal-Life تصاویر-بازی-Immortal-Life تصاویر-بازی-Immortal-Life info

Immortal Life is a beautiful single-player management game where you play as a member of a cultivation sect. Fleeing the destruction of your community, you discover a breathtaking valley where a young community welcomes you with open arms. You set yourself to work relentlessly, decided to help your new brothers and sisters make this settlement grow and flourish into a prosperous village.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7(SP1)/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i5 4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 750Ti

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7(SP1)/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i7 6700

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6G

Storage: 10 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 27م آپریل 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

———————-

دانلود بازی Immortal Life (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Immortal Life برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..