تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Holomento برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Holomento یک تجربه اکشن و RPG است که می‌توانید روی تلاش برای عبور از Eventide Hollow مرموز متمرکز شده و گام به گام ماموریت‌های خود را عملیاتی کنید. نفرین وحشتناکی روی زمین چیره شده است و در حالی که همه چیز در اوج ناامیدی قرار دارد، باید از تیم خود در برابر انبوهی از حملات محافظت کنید. این بازی به شما این امکان را داده است که داستان خود را بنویسید. چرا که نسل‌هایی از مسافرین را در بازی می‌بینیم که از سر ناامیدی درخواست کمک می‌کنند و شما با عبور از چنین مناطقی، باید از یک سری میانبرها برای کمک استفاده کنید. آثار باستانی را فاش کرده و به سراغ سیستم‌هایی بروید که در سفرهای آینده به دردتان بخورند.

Holomento v0.5.07 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Holomento

به‌دلیل نفرین‌هایی که در بازی وجود دارد، اکثر شهرها ویران شده‌اند و اکنون تنها خرابه و فسادی را در سرزمین که می‌بینیم که نشان از زیبایی این پادشاهی دارد. موجوداتی در سرزمین باقی مانده‌اند که در حال ناپدید شدن هستند و این شما هستید که می‌توانید این وضعیت را عوض کنید. در طول سفر خود، شما این فرصت را خواهید داشت که سرزمین را به حالت سابق خود بازگردانید. باید مغازه‌ها و ویترین آن‌ها را به حالت سابق بازگردانید. هر شهر تعدادی از امکانات مشترک را دارد که به ضرورت باید به دنبالش بروید. شهرهایی را می‌بینیم که مزایای زیادی برای شما دارند و امکان دسترسی به بازار را نیز فراهم کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری بخش مهمی از بازی است و این فرصت را خواهید داشت و نفوذ و ثروت خود را در منطقه بالا ببرید. این ثروت بالا در دستیابی به اهداف‌تان هم کمک حال شما خواهد بود و می‌توانید بهبود اوضاع را به دست گیرید. همه چیز در حال ناپدید شدن است و امید تنها چیزی خواهد بود که در بازی Holomento می‌توانید به آن چنگ بزنید.

اسکرین-شات-بازی-Holomento اسکرین-شات-بازی-Holomento اسکرین-شات-بازی-Holomento اسکرین-شات-بازی-Holomento اسکرین-شات-بازی-Holomento اسکرین-شات-بازی-Holomento info

Holomento is an Indie Permadeath Action-RPG focusing on the dangerous quest of passing through the mysterious Eventide Hollow – and rebuilding it step by step.

A horrible curse was laid upon the land and Eventide Hollow fell into despair. The source of the curse was also its only protection from it… the Holomento.

The Holomento traps the souls of all who possess it, the mysterious book affixes itself to those who seek passage through the Hollow. If the Traveler dies, their soul is also added to the Holomento before it returns to its resting place awaiting the next Traveler.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-Bit

Processor: Intel Core i5-8300 CPU @ 2.3GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1050

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-Bit

Processor: Intel Core i7-6700K CPU @ 4.00 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1080 OR AMD RX 5700

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Holomento برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..