تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای کامپیوتر

2/5 - (1 امتیاز)

بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit شامل ماجراجویی بسیار جذاب و اسرارآمیزی است که در قلب اروپا می‌توانید به سراغش بروید. گیم‌پلی بازی اشاره و کلیک است و با الهام از آثار کلاسیکی مانند شمشیر شکسته، جزیره میمون‌ها و Half Life ساخته شدهاست. در این بازی تاریخ کمتر کشف شده اروپا را می‌بینیم که به دنبال ماجراجویان تبدیل شده است. داستان‌هایی از دوک نشین های بزرگ لیتوانی را می‌بینیم که شاخه شرارت در آن ریشه افکنده است و باید با انجام معماها و رعایت کردن یک سری نکات مهم، بازی را دنبال کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند که تاج‌گذاری خوبی در بازی را تجربه کنید.

Crowns and Pawns Kingdom of Deceit PC-DOGE

دانلود-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit

در این بازی داستان یک دختر اهل شیکاگو به نام میلدا را می‌بینیم که‌طور غیر منتظره‌ای از پدر بزرگی ارثی را دریافت می‌کند. خانه آن‌ها هم در لیتوانی قرار دارد. او به اروپا رفته و پس ورود، توسط مردی ناشناس تهدید می‌شود و از او می‌خواهد که ارثیه را به وی واگذار کند. او مصمم و شیفته خانه ویران شده بوده و قصد دارد که کاوش را در این جهان به شیوه متفاوتی ادامه دهد. او اسناد و سرنخ‌های قدیمی متعددی را پیدا می‌کند که قدمت آن‌ها به قرن پانزدهم باز می‌گردند. خیلی زود، میلدا به جستجوی خطرناکی رهسپار شده و قصد دارد که یک یادگار مرموز را پیدا کند. این اتفاقات کلیت داستان بازی را شکل می‌دهند. اما یقینا پایان ماجرا نیستند.

تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit تصاویر-بازی-Crowns-and-Pawns-Kingdom-of-Deceit info

Legends of the past come back to life in this charming European mystery adventure.

Crowns and Pawns, a modern-day point and click adventure, inspired by classics such as Broken Sword, Monkey Island, Still Life, Syberia and others. The game highlights the less explored history of Europe to the world of adventurers. Experience the legendary stories of the Grand Duchy of Lithuania, bring to light the villainous branch of the KGB, solve puzzles and follow hints to reveal the secrets of the King who was never crowned.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

Processor: at least 1.6 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: with DX10 (shader model 4.0) capabilities

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Crowns and Pawns Kingdom of Deceit برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..