تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Yaengard برای کامپیوتر – نسخه DOGE

اولین رای باشید!

بازی Yaengard یک تجربه نقش آفرینی نوبتی است که در آن از TTRPG های کلاسیک استفاده شده است. در این بازی کاراکتر ماجراجوی شما همه چیز را تغییر خواهد داد. از قدرت گرفته تا انتخاب‌هایی که می‌توانید انجام دهید، ممکن است که همه چیز را به نفع شما تغییر دهد. باید ساخت و ترکیب مختص خود راپیدا کرده و به سراغ کاراکترهای دیگری بروید که می‌توانند به شما کمک کنند. در این بازی شخصیت‌ها از طریق انتخاب‌هایی که می‌کنید، شکل گرفته می‌شوند. صدها قدرت و آیتم در بازی می‌بینیم که باید آن‌ها را پیدا کرده و استفاده کنید. ترکیب‌هایی پیچیده هم رفته رفته از راه خواهند رسید.

Yaengard PC-DOGE

دانلود-بازی-Yaengard

در این بازی می‌توانید مبارزات استراتژیک و پیچیده داشته باشید. باید در روایت بازی کاوش کرده و داستان سرایی را به حد اعلی برسانید. گیم‌پلی بازی از سیستم راگ لایک الهام گرفته است و هر بار هم شیوه‌های منحصربه‌فردی را خواهید دید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به تغییر کاراکتر اشاره کنیم که قدرت‌های جدید را برای شما باز می‌کند. قبل از پایان سفر خود، باید ببینید که به چه کسی تبدیل خواهید شد. می‌توانید اثبات کنید که گزینه‌های بی پایانی از ساخت و ترکیب همراه با ویژگی‌های شخصیتی در اختیار شما است و می‌توانید از سلاح‌های کمیاب هم در بازی استفاده کنید.

بازی قابلیت تکرار بالایی دارد و می‌توانید بارها و بارها به سراغش روید. تنوعی از زره‌ها و کلاس‌ها را در بازی می‌بینیم که تغییر دهنده پایان بندی بازی Yaengard هم خواهند بود. داستان سقوط امپراطوری آتانیک و ظهور غیرمحتمل ماجراجویان را هم در بازی خواهیم داشت و دنیایی غنی پیش روی شما است.

تصاویر-بازی-Yaengard تصاویر-بازی-Yaengard تصاویر-بازی-Yaengard تصاویر-بازی-Yaengard تصاویر-بازی-Yaengard تصاویر-بازی-Yaengard info

Yaengard is a turn-based party RPG, inspired by classic TTRPG’s such as Dungeons & Dragons. In Yaengard, the personalities of your adventurers change everything — from their powers to the choices they can make. Design your builds and combos with the endless rare items you find, the classes you’ll embody, and the personalities you gain!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (x64)

Processor: Intel Core™ i5-2400 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (x64)

Processor: Intel® Core™ i5-6600K or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960 or AMD Radeon™ equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Yaengard برای کامپیوتر – نسخه DOGE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..