تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان المپیاد ورزشی بانوان روستایی منطقه یک استان در تربت حیدریه

به گزارش ایرنا در پایان این رقابت ها که با 80 شرکت کننده از شهرستان های تربت حیدریه، بجستان، زاوه، مه ولات و خلیل آباد برگزار شد در رشته کبدی تربت حیدریه اول و خلیل آباد دوم شد و در رشته پینگ پنگ بجستان به مقام نخست دست یافت و عنوان های دوم و سوم به ورزشکاران تربت حیدریه رسید.
در رشته شطرنج تربت حیدریه عناوین اول و دوم را به خود اختصاص داد و در پرش طول از زیر مجموعه دو و میدانی ورزشکاران مه ولات، خلیل آباد و تربت حیدریه به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته دو و میدانی نیز تربت حیدریه عنوان نخست را تصاحب کرد، مه ولات دوم شد و خلیل آباد نیز سوم شد.
در رشته والیبال تربت حیدریه اول شد و تیم های مه ولات و خلیل آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.
شهرستان تربت حیدریه چهار هزار و 500 بیمه شده ورزشی دارد.
مرکز این شهرستان 250 هزار نفری در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان المپیاد ورزشی بانوان روستایی منطقه یک استان در تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..