تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز

محدودیت ترافیکی در جاده ارتباطی هراز اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد : آمد و شد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون ‌ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز و شنبه از محور هراز ممنوع شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 شنبه 27 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 23 شنبه 27 آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا ساعت 23 شنبه 27 آذر از آب اسک به سمت تهران به صورت یک ‌طرفه انجام می‌ شود.

تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای شنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح یکشنبه 28 آذر از محور کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر چهارشنبه ۲۴ آذرآغاز شد و تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۸ آذر ادامه دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تماس 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌ های استان است.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..