تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران همزمان فیلمهای جشنواره یاس در محمودآباد

فیلمهای چهارمین جشنواره بین اللمللی یاس همزمان در محمودآباد اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در رامسر، فیلم های این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد ، به صورت رایگان اکران شد.

وی افزود: فیلم های جشنواره آثاری از فیلمسازان داخلی و از کشورهای انگلیس ، اسپانیا ، کانادا ، فرانسه ، هلند و لبنان به صورت رایگان از ٢٢ تا ٢٦ آذر در سانس های ١٥ و ١٧ و ١٩ در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری غدیر محمودآباد اکران می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: علاقمندان می توانند طبق برنامه اکران به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشینند .

امیرنیا افزود : با توجه به نبود فضای سینمایی در این شهرستان، اکران عمومی جشنواره همراه با امکانات فوق پیشرفته فرصت بسیار مغتنمی برای مردم شهرستان و این اداره است.

پس از پایان جشنواره و انجام مراحل اداری تبدیل سالن به سینما به وجود آید تا بتوانیم حداقل سه روز در هفته اکران فیلم را برای علاقمندان اقشار مختلف مردم شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران همزمان فیلمهای جشنواره یاس در محمودآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..