تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو به دنبال شکستن طلسم و حفظ رکورد

برانکو به دنبال شکستن طلسم و حفظ رکورد

ورزش > لیگ برتر - دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن از چندین جهت خیلی مهم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدا تیم های اول و پنجم جدول آن هم در یک هفته مانده به پایان نیم فصل، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. از این جهت که پرسپولیس با برد در این بازی صدرنشینی را حفظ می کند و ذوب آهن هم در صورت پیروزی دوباره به رده سوم برمی گردد. هر دو تیم آمار خیلی خوبی را تا اینجای کار از خود ثبت کرده اند. گلزنی در هر 13 مسابقه این فصل از ذوبی ها و کلین شیت در 9 بازی فصل از پرسپولیسی ها، تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را موجب شده است. علاوه بر این، بازی امروز برای هر دو مربی هم خیلی مهم است. مخصوصا برای برانکو که به دنبال یک طلسم شکنی است. سرمربی کروات از روزی که هدایت قرمزها را به عهده گرفت تا به امروز مقابل همه تیم های لیگ حداقل یکبار پیروز شده است. به غیر از ذوب آهن که همیشه در این چند بازی اخیر از پرسپولیس امتیاز گرفته است. همچنین پرسپولیس 20 بازی است که خارج از خانه شکست نخورده و برانکو شدیدا روی حفظ این رکورد هم تاکید دارد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو به دنبال شکستن طلسم و حفظ رکورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..