تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظره مقانلو و ملکی در برنامه زنده تلویزیونی

برنامه نبض امشب به بررسی اتفاقات اخیر تکواندو کشور با حضور مقانلو و ملکی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن مقانلو در برنامه نبض شبکه خبر درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: طی سه سالی که در تیم ملی حضور داشتم انتخابی های را به طور شفاف در حضور اصحاب رسانه برگزار کردم و وجدانم راحت است که بر اساس شایسته سالاری نفرات را به تیم ملی دعوت کردم.

وی ادامه داد: سه سال در فضایی که مخالف من بود حرکت کردم و توانستم ۱۱۳ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف جهانی کسب کنم اما از ابتدا حواشی های زیادی وجود داشت که روی تمرکز تیم اثرات منفی گذاشت و در نهایت به ناکامی تیم کمک کرد.

مقانلو افزود: بعد از المپیک ریو من انتخاب را بر عهده فدراسیون گذاشتم و با صلاحدید آنها در تیم ملی ماندم اما اکنون بسیار خسته هستم و استعفا می دهم تا نفرات بعدی با استفاده از امکانات بتوانند به تکواندو کمک کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من هنوز پاداش مسابقات جهانی ۲۰۱۵ را دریافت نکردم و بدون چشم داشت به تیم ملی خدمت کردم.

حسن ملکی سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشت درباره عملکرد تیم ملی گفت: من رفتار مقانلو در انتخابی تیم ملی را تائید می کنم چرا که وی عذاب وجدان نخواهد داشت اما سوال اساسی این است که چرا فریبرز عسکری با وجود اینکه در المپیک لندن توانست مدال کسب کند از سمت مربیگری برکنار شد اما بیژن مقانلو با وجود ناکامی در ریو به کار خود ادامه داد؟

وی افزود: بزرگترین ایراد وارده به مدیریت فدراسیون است و تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد تکواندو لطمه خواهد خورد.

ملکی در ادامه عنوان کرد: بیژن مقانلو فقط میدان را برای ورزشکاران باز کرد اما کار دیگری انجام نداد و ما از نظر فنی به مرور افت کردیم.

وی تصریح کرد: حاشیه ها پنهان نبود و در نزدیک به المپیک رسانه با تکواندو همکاری کرد و در مورد این رشته نقدی نداشت اما در نهایت تیم ملی دست خالی از ریو برگشت پس در ناکامی تیم ملی رسانه مقصر نیست.

نکته قابل توجه این بود که در طول این برنامه پولادگر رئیس فدراسیون تلفن خود را جواب نداد و در این برنامه حضور پیدا نکرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظره مقانلو و ملکی در برنامه زنده تلویزیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..