تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران ترین کتانی جهان -

1395/09/26

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: شرکت Buscemi از جمله مراکزی محسوب می شود که کفش های لوکس و گران قیمت تولید می کند و به صورت گسترده در کشور آمریکا فعالیت دارد.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 3

خبرگزاری فارس: کتانی جدید برند Buscemi به واسطه الماس هایی که روی آن کار گذاشته شده است 132 هزار دلار می ارزد.

 شرکت  Buscemi از جمله مراکزی محسوب می شود که کفش های لوکس و گران قیمت تولید می کند و به صورت گسترده در کشور آمریکا فعالیت دارد.


«جان بوشمی» بنیانگذار این شرکت همواره تلاش می کند توجه مشتریان جهانی را به خود جلب کند و در این راستا حدود یک ماه قبل یک کتونی منحصر به فرد و بسیار قیمتی را در فروشگاه خود در نیویورک عرضه کرد.
به گزارش آکاایران: این برند که به صورت ویژه روی کفش های ورزشی تمرکز دارد، طراحی مدرن و تاریخی را با یکدیگر ادغام کرده است تا گران ترین کتونی جهان را در اختیار مردم بگذارد.
از این کتونی تنها چند جفت به صورت محدود ساخته شده است و به واسطه الماس هایی که روی بدنه آن به کار رفته، هر جفت از این کتونی سفیدرنگ به قیمت 132 هزار دلار فروخته می شود.
این قیمت نجومی باعث شده است هر روز تعداد زیادی از مردم به فروشگاه بوشمی بروند تا گران ترین کتونی جهان را از نزدیک مشاهده کنند.
شرکت Buscemi اعلام کرد قصد ادامه تولید این محصول را ندارد و به همین خاطر هر فردی که این کتونی را خریداری کنند، پس از گذشت چند سال می تواند آن را با قیمت گران تر به کلکسیونرها بفروشد.

,گران ترین،کتانی،جهان،Buscemi،الماس,[categoriy] گران ترین کتانی جهان

گران ترین کتانی جهان - گران ترین،کتانی،جهان،Buscemi،الماس

آکاایران: گران ترین کتانی جهان

  ,گران ترین،کتانی،جهان،Buscemi،الماس,[categoriy] گران ترین کتانی جهان   ,گران ترین،کتانی،جهان،Buscemi،الماس,[categoriy] گران ترین کتانی جهان   گران ترین کتانی جهان

جالب انگیز -

گران ترین کتانی جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران ترین کتانی جهان -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..