تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمترین قیمت رزرو هتل های تفلیس با فلای تودی

با رزرو هتل تفلیس به بزرگترین شهر گرجستان و پایتخت زیبای این کشور در کنار رود کورا و در میان کوه‌های قفقاز سفر کنید. تفلیس، عروس شهرهای قفقاز، شهر تضادهاست؛ جایی که ساختمان‌های مدرن و معماری قدیمی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. فرقی نمی‌کند به دنبال تفریح باشید، یا تاریخ و فرهنگ، جاهای دیدنی تفلیس همه اینها را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای سفر به این شهر تاریخی، کافی است کمترین قیمت رزرو هتل های تفلیس را با فلای تودی تجربه کنید.

هتل های تفلیس بهترین زمان سفر به تفلیس

بهترین زمان سفر به تفلیس گرجستان بین ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر (تقریبا از اواسط اردیبهشت تا اوایل تیر و از شهریور تا مهر) است، به ویژه اگر بخواهید از اطراف این شهر نیز بازدید کنید. به این ترتیب هم از گرمای هوا و هم سرمای زمستان فاصله خواهید گرفت. کوه های قفقاز و دریای سیاه نقش زیادی در تعیین آب و هوای گرجستان دارند. به طور کلی دمای هوای گرجستان در شرق سرد و خشک و در غرب گرم و مرطوب است.

در سفر به تفلیس حتما لباس مناسب به همراه داشته باشید، چراکه هوا می‌تواند در یک لحظه تغییر کرده و بارانی شود. در گرجستان تقریبا در هر ماهی از سال می‌توان انتظار بارندگی را داشت. در نهایت ژوئن (اوایل خرداد تا اوایل تیر) بهترین ماه برای خرید بلیط هواپیما تفلیس و سفر به این شهر تاریخی به شمار می‌رود.

چرا به تفلیس سفر کنیم؟ تفلیس

اگر به دنبال سفر خارجی ارزان هستید، تفلیس به طور حتم در میان بهترین گزینه‌ها قرار می‌گیرد. تفلیس یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپاست و آثار تاریخی متعددی برای کشف کردن دارد. از تاریخ غنی این شهر و معماری زیبای آن گرفته تا تنوع فرهنگی، سنت‌ها و آثار ثبت شده در فهرست یونسکو بازدیدکنندگان زیادی را به این شهر می‌کشاند. طبیعت زیبای این شهر را نیز با وجود کوه‌ها و دریاچه‌هایی که می‌توان در آنها قایق‌سواری یا شنا کرد، از دست ندهید.

دلایل بسیار زیادی برای سفر به تفلیس وجود دارد؛ در طول سال و در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز چندین فستیوال موسیقی در تفلیس برگزار می‌شود. جشنواره موسیقی اپن ایر تفلیس، جشنواره جاز دریای سیاه، جشنواره موسیقی سنتی آرت – جن از فستیوال های تابستانی معروف این شهر هستند.

تفلیس همچنین پایتخت غذاهای متنوع است که هم انواع غذاهای گرجی و هم بین‌المللی در آن یافت می‌شود. اگر به این شهر سفر کردید حتما غذاهای محلی و سنتی گرجی را امتحان کنید. در عین حال، قیمت موزه های تفلیس ارزان است و ده‌ها موزه برای بازدید در این شهر وجود دارد. از کنار گرافیتی‌های این شهر که برای عکاسی ایده‌آل هستند، نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

راه‌های سفر ارزان به تفلیس

به طور کلی سفر به گرجستان در فهرست سفرهای مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. با این وجود می‌توانید سفر به این کشور زیبای اروپایی را حتی ارزانتر هم تجربه کنید. زمان و سبک سفر به طور قابل توجهی روی هزینه‌ها اثر می‌گذارد. اگرمی‌خواهید ارزان سفر کنید بهتر است از های سیزن تفلیس فاصله بگیرید. البته اگر زمستان‌های این شهر برایتان خیلی سرد است یا طاقت گرمای زیاد را ندارید، فصل‌های کم‌سفر مناسب شما نیست.

علاوه بر این با توجه به قیمت هتل های تفلیس و منطقه‌ای که در این شهر انتخاب می‌کنید، هزینه‌های سفر به پایتخت گرجستان متغیر می‌شود. به طور کلی، از انواع هتل ها گرفته تا هاستل ها و مسافرخانه ها را می‌توانید در این شهر رزرو کنید. شهر قدیمی تفلیس، محله آولاباری، روستاولی، ورا و مرجانشویلی برای اقامت در این شهر بسیار مناسب هستند. توجه داشته باشید که قیمت هتل تفلیس در شهر قدیمی در روزهای پرسفر سال گرانتر از مناطق دیگر است.

در نهایت، با رزرو هتل تفلیس از منبعی معتبر و ارزان و یک مقایسه ساده میان قیمت‌ها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. flytoday.ir کمترین قیمت رزرو هتل های تفلیس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه هتلی در تفلیس رزرو کنیم؟ هتل های تفلیس

هتل های تفلیس در مناطق مختلف این شهر در دسترس مسافران قرار دارند. اینکه در کدام هتل اقامت کنید، کاملا بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. از میان محبوب ترین هتل های تفلیس می‌توان به Radisson Blu Iveria، Orion Econom، Hotel London Palace اشاره کرد.

اما این روزها بسیاری از گردشگران به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند، از این رو به دنبال هتل ارزان تفلیس می‌روند. اگر به دنبال هتل های ارزان تفلیس هستید، می‌توانید از میان گزینه‌های Fabrika Hostel & Suites، Namaste Hostel، Hostel Beni و… رزرو خود را انجام دهید. همچنین قیمت هاستل های تفلیس نسبت به هتل ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است و حتی برخی مهمانخانه‌ها مانند Guest House 36 یا Your House in Tbilisi بهترین قیمت را برای اقامت در این شهر در اختیارتان قرار می‌دهند.

کمترین قیمت رزرو هتل های تفلیس

برای رزرو ارزانترین هتل های تفلیس وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش رزرو هتل خارجی، فقط باید اطلاعات مورد نیاز مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات را وارد کنید. با کلیک روی گزینه جست و جو در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. قیمت هتل های تفلیس در سایت فلای تودی از ارزان به گران دسته‌بندی شده، بنابراین اولین گزینه ارزانترین است.

با کلیک روی نام هر یک از هتل های تفلیس می‌توانید تمام اطلاعات مرتبط با آن از عکس هتل گرفته تا موقعیت مکانی، مقررات و قوانین، امکانات و خدمات، فاصله تا مراکز مهم و دیدنی شهر و… را ببینید. حتما نگاهی هم به بخش نظرات کاربران و امتیازاتی که به بخش‌های مختلف هتل مانند نظافت و تمیزی، محل قرار گرفتن، برخورد پرسنل، کیفیت غذا و… داده‌اند، بیندازید. به این ترتیب می‌توانید با مقایسه میان قیمت هتل و همچنین خدمات و امکانات آن، بهترین گزینه را رزرو کنید.

امکان رزرو انواع گزینه‌های اقامتی از هتل گرفته تا هاستل و مهمانخانه در تفلیس در سایت فلای تودی وجود دارد. همچنین برای رزرو هتل تفلیس فقط به یک کارت شتاب نیاز دارید و با پرداخت هزینه بلافاصله واچر به صورت آنلاین برایتان ارسال می‌شود.

فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که خدمات پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل به کاربران ارائه می‌دهد و پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمترین قیمت رزرو هتل های تفلیس با فلای تودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..