تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از این کیک نمیشه گذشت! -

وب سایت شور وشیرین: کیک کاپوچینو احتمالا یک گزینه از کیک هایی باشد که تقریبا همه عاشقش هستند. من که کسی را ندیده ام که از کیک های خانواده قهوه بدش بیاید. پیشنهادمان به شما این است که در این روز تعطیل این کیک را درست کرده و در کنار خانواده میل کنید.
,کیک،کیک کاپوچینو,[categoriy] از این کیک نمیشه گذشت

از این کیک نمیشه گذشت! - کیک،کیک کاپوچینو

آکاایران: از این کیک نمیشه گذشت!



طرز تهیه:
به گزارش آکاایران: 1-فر را با دمای  180 درجه سانتیگراد گرم کنید و قالب مربع 25 سانتیمتری را چرب کرده و با کاغذ روغنی بپوشانید. آن گاه تخم مرغ ها و شکر را با همزن برقی بزنید و محلول خنک شده قهوه را به آن بیفزائید.
2-سپس شکلات و خامه را افزوده و مخلوط کنید حالا مخلوط الک کرده، آرد و بیکینگ پودر را به مایه تخم مرغی بیفزائید و هم بزنید.
3-کنون مایه فراهم کرده را در قالب بریزید و به مدت تقریبی 20 دقیقه، در فر بپزید. کیک را در قالب خنک کنید و بعد آن را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید.
4-اینک پودر کاکائو را با خامه مخلوط کنید و آن را درون کیسه شیرینی پزی دارای ماسوره ساده به قطر 1 سانتیمتر، بریزید.
5-حالا روی کیک ها را با خامه شکلاتی، قدری بریلوی توت فرنگی و ورق طلا بیارائید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از این کیک نمیشه گذشت! -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..