تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نرخ دام

به گزارش افکارنیوز،

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش نرخ دام زنده در بازار خبر داد  و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه تحت تاثیر نوسانات دام زنده 22 هزار و 500 الی 23 هزار و 500 تومان به مغازه دار و 36 تا 37 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی دلایل افزایش قیمت دام زنده را به شرح زیر خواند و گفت: کمبود دام در میادین،خروج غیر قانونی دام به سبب افزایش نرخ دلار از مرزها و سردی هوا زمینه را برای افزایش قیمت دام  زنده در بازار فراهم آورد.

ملکی ادامه داد: طبق روال هرسال سردی هوا، کاهش عرضه دام و در مقابل افزایش تقاضا در بازار را به همراه دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی بیان کرد: اگر گوشت های وارداتی نتواند نیاز بازار را تامین نماید احتمال افزایش قیمت به دنبال تقاضا در بازار وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نرخ دام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..