تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مشارکت انسان ها در امر سلامت کم شدن هزینه‌های درمان را بدنبال خواهد داشت

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت:


مشارکت انسان ها در امر سلامت کم شدن هزینه‌های درمان را بدنبال خواهد داشت


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: مشارکت انسان ها در امر سلامت، کم شدن هزینه‌های درمان را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش وبدا، دکتر سید محمد هادی ایازی در نشست با هیات رئیسه، روسای دانشکده، شبکه و بیمارستان‌های استان یزد گفت: باور انسان ها به اثرگذاری خود در حوزه سلامت می‌تواند زمینه ی مشارکت آنان را در عرصه‌های مختلف سلامت فراهم کند.

وی افزود: سلامت جامعه محور به معنای مشارکت خودجوش و گسترده‌ی انسان ها در حوزه‌ی سلامت است.

ایازی با اشاره به ضرورت رویکرد سلامت محور در کل جامعه گفت: نخبگان، بنگاه‌های اقتصادی و افراد تاثیرگذار باید متوجه مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت باشند و از تمام توان خود برای مشارکت انسان ها در امر سلامت استفاده کنند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به بحث آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: محورهای اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی و توجه به مناطق خاص و کمتر برخوردار از مهمترین آسیب‌هایی هستند که ضرورت جلب مشارکت انسان ها و خیرین حوزه‌های مختلف را اجتناب ناپذیر می‌کند.

ایازی با اشاره به برگزاری ” همایش ملی خیرین و توسعه ی اجتماعی ” ، هدف از این همایش را جلب مشارکت خیرین، تشکیل چهار کاردسته اعتیاد، حاشیه‌نشینی، مناطق خاص و طلاق و تبیین نقش خیرین کشور در رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : با رژیم غذایی ستارگان هالیوود لاغر شوید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مشارکت انسان ها در امر سلامت کم شدن هزینه‌های درمان را بدنبال خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..