تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یمن موشک «زلزال 3» به تجمع مزدوران سعودی دراستان مارب شلیک کرد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، این حمله روز پنجشنبه از سوی یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن انجام شد. نیروهای یمنی همچنین با چند فروند راکت کاتیوشیا تجمع و استحکامات مزدوران سعودی در این منطقه را هدف قرار دادند.
در پی این حمله شماری از مزدوران سعودی زخمی شدند.
نیروهای یمنی همچنین در حمله دیگری 2 دستگاه خودروی نظامی را در منطقه الصبرین در استان خب و الشعف در الجوف منهدم کردند،
برا ثر این حملات شماری از این مزدوران سعودی زخمی شدند.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین دو خودروی نظامی مزدوران سعودی را در منطقه الصبرین شهر «خب و الشعف»در استان «الجوف» منهدم کردند، که در جریان آن تمام سرنشینان این دو خورو کشته شدند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر عرب از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبد**1480**مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یمن موشک «زلزال 3» به تجمع مزدوران سعودی دراستان مارب شلیک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..