تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید وزیر خارجه آمریکا بر عدم تأثیر قانون تحریم ها بر برجام

به گزارش ایرنا به نقل از وبگاه وزارت خارجه آمریکا، کری تأکید کرد که تمدید قانون تحریم ها علیه ایران (ISA) به طور کامل سازگار با تعهدات آمریکا در برجام است.
وی اضافه کرد که تمدید قانون تحریم ها به هیچ نحوی بر لغو تحریمهای ایران مطابق با توافق هسته ای یا توانایی شرکت ها برای معامله با ایران در چارچوب با برجام تأثیری ندارد.
وزیر خارجه آمریکا گفت که حتی اگر قانون تحریم ها علیه ایران تمدید شود، دولت آمریکا بندهای مغایر با برجام را قبلاً بلااثر و به حالت تعلیق درآورده است و نیازی به تجدید بلااثرها (waiver) نیست.
کری ادامه داد: «این مطلب را به ظریف و سایر اعضای 1+5 گفته‌ و به آنها اطمینان داده‌ام.»
وی اضافه کرد: «همانگونه که قبلاً نیز گفته ام، ما متعهد به انجام تعهدات خود در خصوص برجام و همچنین حصول اطمینان از اجرایی شدن برجام برای تمام طرف های ذینفع و اینکه مردم ایران منافع مترتب توافق را حس می کنند، به منظور افزایش اعتبار بلند مدت هستیم.»
کری گفت: مادامی که ایران به تعهدات خود در چارچوب برجام عمل می کند، آمریکا نیز به تعهدات خود پایبند خواهد بود.
شبد**2050**1504**مترجم: حمید شاملو**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید وزیر خارجه آمریکا بر عدم تأثیر قانون تحریم ها بر برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..