تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌‌های آموزشی ویژه در زمینه سلول‌های بنیادی برای دانشجویان پسا دکتری/ افزایش متقاضیان تحصیل در رشته‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری؛

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری گفت: دوره آموزشی در حوزه سلول بنیادی و مهندسی بافت ویژه دانشجویان پسا دکتری با حمایت معاونت علمی فناوری برگزار می‌شود.

امین علی حمیدیه دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آموزش‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت اظهار داشت: در طی یک سال گذشته تعداد اعضای هیئت علمی به سمت رشته سلول‌های بنیادی سوق پیدا کرده و از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است به طوری که آموزش‌های خیلی خوبی به اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور داده شده است.

وی یادآور شد: اخیرا دانشجویان به سمت رشته‌های مرتبط با سلول‌های بنیادی گرایش پیدا کرده‌اند و در همین راستا دانشگاه‌های کشور ظرفیت این رشته‌ را به دلیل افزایش تقاضا بالا بردند. 

حمیدیه عنوان کرد: دانشجویان اخیرا رشته علوم سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت را جزو رشته‌های اصلی انتخابی خود قرار داده‌اند. 

وی ادامه داد: منابع انسانی برای سال‌های آینده در حوزه سلول‌های بنیادی در حال توسعه است و پژوهشگران کشور طی سال‌های اخیر از روند رشد قابل توجهی برخوردار بوده‌اند. 

حمیدیه تاکید کرد: با افزایش منابع انسانی محصولات حوزه علوم سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت و ارائه خدمات این حوزه توسعه می‌یابد. 

وی تصریح کرد: برای پژوهشگران و دانشجویان پسا دکتری آموزش‌های ویژه‌ای در خارج کشور با حمایت معاونت علمی فناوری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌‌های آموزشی ویژه در زمینه سلول‌های بنیادی برای دانشجویان پسا دکتری/ افزایش متقاضیان تحصیل در رشته‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..