تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ سازی کریس رونالدو در یوکوهاما + تصاویر

کریستیانو رونالدو در دیدار رئال مادرید و آمه ریکا توانست به دو رکورد ویژه دست یابد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رئال مادرید امروز توانست در یوکوهامای ژاپن، دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها را با پیروزی 2-0 بر آمه ریکای مکزیک پشت سر گذاشته و راهی فینال شود. بدین ترتیب رئال در فینال می تواند با پیروزی بر کاشیمای ژاپن، برای چهارمین بار فاتح این رقابت ها شود.

کریستیانو با زدن گل دوم رئال، توانست یکصدمین گل خود در رقابت های بین المللی باشگاهی را به ثمر برساند. او 96 گل در لیگ قهرمانان، 2 گل در سوپرکاپ اروپا و دو گل نیز در جام جهانی باشگاه ها به ثمر رسانده است. او اولین بازیکنی است که به این رکورد دست پیدا می کند.

تاریخ سازی کریس رونالدو در یوکوهاما + تصاویر

تاریخ سازی کریس رونالدو در یوکوهاما + تصاویر

 

رونالدو همچنین با این گل، تعداد گل های خود در عرصه باشگاهی را نیز به عدد خیره کننده 500 رساند. 5 گل با اسپورتینگ لیسبون، 118 گل با پیراهن یونایتد و 377 گل با پیراهن رئال مادرید. او این تعداد گل را در 689 بازی رسمی باشگاهی به ثمر رسانده است.

منبع : ورزش 3




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ سازی کریس رونالدو در یوکوهاما + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..