تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردن این مواد سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان می شود

خوراک یکی از مهم ترین پایه های سلامتی و تندرستی است. نوع تغذیه اهمیت زیادی در میزان عمر و سلامتی دارد. یکی از بیماری هایی که رابطه تنگاتنگی با نوع خوراک وشیوه زندگی انسان دارد سرطان است. سرطان به معنی تکثیر بدون کنترل سلول های بدن است. این بیماری بدون واگیر است اما قابل پیشگیری می باشد.

رضا هاشمی- متخصص تغذیه گفت: ماده فیبر موجود درسبزیجات و میوه جات باعث کاهش احتمال سرطان در افراد می شود.

رضا هاشمی متخصص تغذیه با بیان اینکه ماده فیبر موجود درسبزیجات و میوه جات باعث کاهش احتمال سرطان در افراد می شود، گفت: مواد غذایی مانند حبوبات، آرد، آلو، گندم، نان سنگک، چای سبز، توت و انجیر خشک، کشمش، سیب، هویج و مرکبات سرشار از ماده فیبر هستند.

وی با اعلام اینکه مصرف سبزی باعث کاهش وزن می شود، اظهار داشت: حرکت سریع غذا در دستگاه گوارش، جلوگیری از بروز سرطان، افزایش سرعت تخلیه روده و باکتری های مفید در بدن از مهمترین خاصیت مصرف ماده فیبر است. این متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف سالاد از بروز سرطان جلوگیری می کند، تصریح کرد: تهیه و مصرف سالادهای تیره رنگ مانند اسفناج، کلم، لوبیا سبز، فلفل و گوجه فرنگی ایمنی بدن را نسبت به بروز سرطان افزایش می دهد.

وی با اعلام اینکه سموم و آفات موجود در میوه جات باعث ایجاد سرطان در بدن افراد می شود، تاکید کرد: برای ضدعفونی کردن و از بین بردن میکروب و آلودگی های موجود در میوه جات و سبزیجات تازه، این مواد غذایی را در زمان مصرف با مواد شوینده شست و شو دهید.

هاشمی با اشاره به تاثیر تمشک در سلامت افراد بیان کرد: مصرف انگورهای درشت باعث نابودی سلول های سرطانی کبد می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین خواص سیر ضدسرطانی بودن آن است، تصریح کرد: استفاده از مولتی ویتامین، مصرف بعضی مکمل ها، آبمیوه های صنعتی و نوشابه خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردن این مواد سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..