تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف این مواد سبب افزایش میل جنسی می شود - آکا

مصرف برخی ترکیبات گیاهی موجب تقویت قوای جنسی و همچنین قوه باه می شود. در طب سنتی دستور های زیادی برای افزایش میل جنسی وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را میخوانید.

بادام زمینی محرک شهوت،

به گزارش آکاایران: آلبالو باعث تقویت نطفه در مردان و رفع عقیمی شده و محرک اسپرم است،
پیاز مقوی قوه باه و محرک شهوت،

ترب و تربچه افزایش نیروی شهوت و قوه باه،
شنبلیله (برگ و تخم)، گزنه، هویج (تخم)،

شلغم، دارچین باعث تقویت قوه باه، گشنیز (تخم گشنیز بو داده در شراب) افزاینده منی،

آفتابگردان (تخم)، بادام، روغن بادام، (همراه با شکر) تقویت کننده منی و قوه باه٬

برنج٬ شاهی باعث افزایش منی و محرک جماع و قوه باه،

تره (تخم تره کوبیده در شراب) محرک آلت مردانه و قوه باه، خرما (املت خرما) تقویت کننده دستگاه تناسلی و قوه باه، زعفران، زنجبیل باعث ازدیاد منی و محرک شهوت و افزایش قوه باه،

فلفل، قارچ بازکننده منی، کاهو افزاینده منی، کنجد، کنگر محرک شهوت، گلپر، گیلاس، مرزه و تخم مرزه، نخود سبز افزاینده منی و محرک شهوت و تقویت کننده قوه باه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف این مواد سبب افزایش میل جنسی می شود - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..