تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تبریز در اولیت قرار دارند/تحقق بودجه عمرانی موضوع غصه‌داری است

ساعت: 18:28 منتشر شده در مورخ: 1401/02/18 شناسه خبر: 1837277

جلسه شورای شهر تبریز این هفته با حضور اعضا و شهردار تبریز برگزار شد که دستور جلسه اول کمک ۱۵۰ میلیون تومانی شهرداری تبریز به شورای شهرستان بود که شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری مبنی بر تامین هزینه‌های ۱۵۰ میلیون تومانی شورای اسلامی شهرستان تبریز موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جلسه شورای شهر تبریز صبح امروز با حضور اعضا و شهردار تبریز برگزار شد که دستور جلسه اول کمک ۱۵۰ میلیون تومانی شهرداری تبریز به شورای شهرستان بود که شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری مبنی بر تامین هزینه‌های ۱۵۰ میلیون تومانی شورای اسلامی شهرستان تبریز موافقت کرد.

به گفته علی نوای باغبان، این مبلغ مربوط به هزینه‌های شورای شهرستان تبریز در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

دستور جلسه بعدی گزارش شهردار تبریز در خصوص روند اجرایی پروژه های عمرانی نیمه تمام بود که هوشیار، شهردار تبریز در این خصوص اظهار داشت: کل بودجه عمرانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱، ۳۸۱۱ میلیارد تومان است که۲۰۶ میلیارد تومان هم بودجه برای آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های کلان نیمه‌تمام شهرداری، چندین پروژه تقاطع همسطح و غیرهمسطح فعال در سطح شهر، پارک بزرگ تبریز، پروژه مرکز پسماند، دفع آب‌های سطحی کوی انقلاب، تکمیل ساختمان آتش‌نشانی شهرداری منطقه۹، کانال فرامنطقه‌ای خاوران را شامل می‌شوند.

غلامرضا احمدی هم با بیان اینکه عدم تحقق بودجه عمرانی و عملکرد خیلی غصه دار است، گفت: برای اینکه بودجه کلی محقق نشده است در بعضی موارد عملکرد پایین است.

وی ادامه داد: سیاست برای تسهیلات وام چیست و موانعی که از وام‌ها نتوانستیم بهتر استفاده کنیم چیست؟

هوشیار، شهردار تبریز در پاسخ عنوان کرد: وام‌ها و مبالغ خاصی برای شهرداری مشخص کنیم به طرف پروژه های جاری هدایت کنیم، از این وام ها و مبالغ برای پروژه های مولدسازی و عمرانی استفاده کنیم.

حجت الاسلام برگی هم در این جلسه ابراز داشت: در آینده سفر رییس جمهور به تبریز را خواهیم داشت و جلسه ای داشته باشیم تا مطالبات خود را از رییس جمهور مشخص کنیم. باید آمدن وزرا را از قبل به شورا اطلاع بدهید.

شهردار تبریز در پاسخ گفت: موضوع سفر وزرا به تبریز کاری نبود که حجت الاسلام برگی عنوان کرد: اگر برای ییلاق‌ هم آمده باشند ما خبر داشته باشیم تا خواسته هایمان را به گوششان برسانیم.

هوشیار با اشاره به تصمیمات دولت اظهار داشت: سیاست دولت عدم تخصیص بودجه به کلانشهرها در سفرهای استانی است.

حجت الاسلام برگی هم در پاسخ توضیح داد: عدم تخصیص بودجه در سفرهای استانی رییس‌جمهور، کلان‌شهرها را شامل می‌شود و اگر رییس جمهور، وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های تبریز را از نزدیک مشاهده کنند، متوجه خواهند شد که تبریز کلان‌کند است تا کلان‌شهر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تبریز در اولیت قرار دارند/تحقق بودجه عمرانی موضوع غصه‌داری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..