تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آخرین نسخه اینستاگرام/ ویژگی بوکمارک اضافه شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام با قابلیت جدید "بوکمارک" به روز شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در حال مشاهده پست ها یکی از آن ها نظر شما را جلب کند و بخواهید آن پست را ذخیره کنید و یا در زمان دیگری به دوستانتان نشان دهید. اما ممکن است آن مطلب را فراموش کنید و یا در بین دیگر پست ها آن را گم کنید.

با بروز رسانی اینستاگرام خود به نسخه 10.2.1 می توانید پس از این پست های محبوب خود در این شبکه اجتماعی را نشانه گذاری کنید. در سمت راست نوار پایین اینستاگرام، علامت بوکمارک اضافه شده است که با لمس آن، پست دلخواه شما ذخیره می شود.

پست های ذخیره شده را می توانید با مراجعه به صفحه پروفایل خود و لمس علامت بوکمارک، مشاهده کنید.

بوکمارک ویژگی جدید اینستاگرامبوکمارک ویژگی جدید اینستاگرامبوکمارک ویژگی جدید اینستاگرام

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آخرین نسخه اینستاگرام/ ویژگی بوکمارک اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..