تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هررا:گلزنی در دقایق پایانی در دی‌ان‌ای یونایتد است

کد خبر: ۴۴۲۵۸۵

۱۸۰  بازدید

وبسایت نود: منچستر یونایتد در دیدار با کریستال پالاس، موفق شد با گل زلاتان در دقایق پایانی، پیروز میدان شود و سه امتیاز حساس بازی را از آن خود کند. هررا در پایان بازی در مصاحبه وبسایت باشگاه در مورد پیروزی یونایتد این چنین گفت:

گلزنی در دقایق پایانی در دی ان ای منچستر یونایتد است. اما راستش را بخواهید، من ترجیح می دادم، زودتر می توانستیم گل بزنیم. در بازی مقابل پالاس، بهترین عملکردمان را ارائه نکردیم ولی در نهایت به برد رسیدیم. ما شایسته ی برد هستیم و از این که توانستیم دو برد کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم، راضی هستیم.

هررا: گلزنی در دقایق پایانی،در دی‌ان‌ای یونایتد است

اگرچه در این بازی، بهترین عملکردمان را ارائه نکردیم ولی باز هم توانستیم شش یا هفت موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. ما همانند یک تیم بزرگ، برنده ی بازی شدیم. در لیگ برتر واقعاً رقابت هیجان انگیزی وجود دارد. نمی توانید هیچ چیز را در این لیگ پیش بینی کنید. هیچ مسابقه ی آسانی وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هررا:گلزنی در دقایق پایانی در دی‌ان‌ای یونایتد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..