تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میکس نات موس -آکا

1395/09/26

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه ,[categoriy] میکس نات موس

میکس نات موس -آکا میکس نات موس -آکا

آکاایران: میکس نات موس

آکاایران:  

مواد لازم:

خامه فرم گرفته: ۳۵۰ گرم
شیرعسلی: ۲۰۰ گرم
عسل: سه قاشق غذاخوری
پودر بادام: سه قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ: پنج عدد
وانیل: یک قاشق چای خوری
پودر پسته: ۲۰۰ گرم
ژلاتین: ۱۰ ورق
شکر: ۷۵ گرم

روش تهیه:

به گزارش آکاایران: ۱. ابتدا زرده های تخم مرغ، شکر و وانیل را با هم می زنیم تا پف کنند، سپس عسل و شیر عسلی را به مواد اضافه کرده و هم می زنیم تا کاملا مخلوط و یکدست شوند. بهتر است این کار را روی بخار آب جوش انجام دهیم تا زرده ها بپزند. مخلوط زرده را با خامه فرم گرفته و پودربادام مخلوط کرده و کنار می گذاریم.

۲. ورقه های ژلاتین را داخل آب سرد می گذاریم تا نرم شوند سپس آنها را داخل ظرفی فلزی قرار داده و روی بخار آب می گذاریم تا ذوب شوند، ژلاتین را به مواد اضافه کرده و همه را با هم مخلوط می کنیم.

۳. مواد را داخل قالب های نیمکره ای یا استوانه ای می ریزیم و یک قاشق غذاخوری از مخلوط مغز ها با عسل داخل موس می گذاریم و در صورت دلخواه یک برش نان رولت پشت دسر قرار می دهیم و قالب را هشت ساعت در یخچال می گذاریم تا ببندد، درنهایت موس را برگردانده و روی آن را با اسپری ولوت یا پودر بادام تزیین می کنیم.

میکس نات موس

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه -

میکس نات موس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میکس نات موس -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..