تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری -آکا

1395/09/25

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه ,تهیه کوفته بادمجان سوخاری,آموزش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,روش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,[categoriy] دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری

دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری -آکاتهیه کوفته بادمجان سوخاری,آموزش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,روش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,مواد لازم کوفته بادمجان سوخاری

آکاایران: دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری

خانم های ایرانی از هرچیزی کوفته درست می کنند. حالا دیگر مانده بادمجان! در این مطلب طرز تهیه کوفته بادمجان سوخاری را به شما آموزش می دهیم که لیست کوفته هایتان کامل شود.

به گزارش آکاایران: مواد مورد نیاز:

سینه مرغ (چرخ شده): ۳۰۰ گرم
بادمجان قلمی: ۶ عدد
پنیر موتزارلا (رنده شده):۱ پیمانه
تخم مرغ: ۳ عدد
نمک: یک هشتم ق چ
پودر سیر: یک دوم ق چ
پودر خردل: یک دوم ق چ
زردچوبه: ۱ ق چ
پودر فلفل سفید و قرمز: به میزان لازم
پودر سوخاری رنگی (درشت): به میزان لازم
روغن مایع: به میزان لازم

,تهیه کوفته بادمجان سوخاری,آموزش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,روش تهیه کوفته بادمجان سوخاری,[categoriy] دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری

روش پخت:

۱- سینه مرغ، پنیر موتزارلا، نمک، زردچوبه، پودر فلفل سفید و قرمز، پودر سیر، پودر خردل و ۱ عدد تخم مرغ را درون کاسه ای ریخته و با هم مخلوط کرده و با دست ورز دهید تا منسجم شود.

۲- بادمجان را با کلاهک آن شسته، سپس از قسمت انتهای بادنجان به اندازه گلابی (تقریبا ۸ تا ۹ سانتی متر بدون سر) جدا کرده و قسمت پایین آن را کنار بگذارید (در صورت تمایل می توانید پوست بادنجان را بگیرید). سپس آن را داخل تابه ای به همراه مقداری روغن سرخ کرده بعد کنار بگذارید تا سرد شود.

۳- از مخلوط مرغ مقداری با دست برداشته و دور تا دور بادمجان را مانند سیخ کردن کباب به صورت کامل بپوشانید. سپس آن را به تخم مرغ (۲ عدد تخم مرغ با چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده زده شده) آغشته کرده و درون پودر سوخاری غلتانده و به مدت ۱۵ دقیقه کنار بگذارید تا پودر روی آن کمی خشک شود (این کار را تکرار کنید تا مواد تمام شود).

۴- بادمجان آماده شده را درون روغن داغ و شناور سرخ کنید (اگر داخل تابه پودر
گردآوری : iranstyle.ir

دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه -

دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور تهیه کوفته بادمجان سوخاری -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..