تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردان و زنان کدام نرم افزارها را دوست دارند؟ +اینفوگرافی

نگاه متفاوت زنان و مردان تاثیر خود را در فضای مجازی رایج و حوزه های مختلف شکل گرفته در این فضا به خوبی قابل تشخیص و بررسی است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفاوت نگاه زنان و مردان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... همیشه مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. اینفوگرافی زیر به بررسی مواردی از همین دست پرداخته و با جداسازی حوزه های مختلف جاری در این شبکه های پیام رسان مجازی درصد استفاده هر کدام از جنسیت ها را به تفکیک به تصویر کشیده است.

درصد استفاده مردان از حوزه های تجارت و کسب و کار، بازی های رایانه ای، موقعیت یابی و هدایت، سفر و گردشگری و سلامتی و تناسب اندام از زنان پیشی گرفته و بانوان در حوزه های خبری، کاربردی، شبکه های اجتماعی، سبک زندگی وکتاب خوانی گوی رقابت را از مردان ربوده اند.


برخورد متفاوت زنان و مردان با حوزه های مختلف شبکه های مجازی + اینفوگرافی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردان و زنان کدام نرم افزارها را دوست دارند؟ +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..