تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای خواهر برادری شیرها +تصاویر

دعوای بین خواهرها و برادرها فقط به انسان‌ها تعلق ندارد بلکه شیرها هم با هم دعوا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر گرفته شده در پارکی جنگلی در زیمباوه به خوبی لحظه‌ای را نشان می‌دهند که یک خواهر و برادر شیر با هم برای دعوا سرشاخ می‌شوند. خواهر برادری شیرها +تصاویر خواهر برادری شیرها +تصاویر خواهر برادری شیرها +تصاویر خواهر برادری شیرها +تصاویر

در این تصاویر دیده می‌شود که توله ببر نر به حالت بازی پشت خواهر خود می‌پرد و قصد بازی با آن را دارد که همین جهش روی پشت شیر ماده باعث می‌شود که هر دو به حالت بازی دعوا کنند که در همین بازی شیر ماده به خوبی با برادر خود رفتار می‌کند و با رفتار برادرش کنار می‌آید.

خواهر برادری شیرها +تصاویر خواهر برادری شیرها +تصاویر خواهر برادری شیرها +تصاویر

گفتنی است؛ دیوید جنکینز، یک عکاس طبیعت که به پارک انتلوپ در زیمباوه آفریقا سفر کرده و از این لحظه داغ و پر تنش تصاویری را گرفته است و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای خواهر برادری شیرها +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..