تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرم مطهرشاهچراغ(ع) در آستانه سالروز میلاد پیامبراسلام (ص) گلباران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که به مناسبت فرارسیدن 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) برگزار شد، خادمان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و سید میر محمدبن موسی(ع) در سومین حرم اهل بیت(ع) با گلاب ناب محمدی عطرافشانی و سپس گلباران کردند.
در این آیین، شرکت کنندگان و خادمان این حرم مطهر در حالی که لباس مخصوص پوشیده بودند پس از تجمع در صحن مقدس و مقابل مرکز دارالقرآن و عترت با قرائت اذن دخول با شاخه گل به حرم مطهر وارد شدند.
در این آیین ضمن قرائت اذن دخول، دعای توسل و فرج و صلوات خاصه نیز قرائت شد و در بین زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شکلات، بسته های تبرک حرم مطهر توزیع شد.
در این آیین عموم مردم و زائران این حرم مطهر نیز با دردست داشتن شاخه گل هایی خادمان حرم را همراهی کردند.
هزینه این گل آرایی باشکوه را خیر شیرازی، حاج حمید فهندژ برعهده داشت.
در ایام میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، سومین حرم اهل بیت(ع) سراسر شادی و سرور است.
مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه شیراز با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمّدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مراسم عقد ازدواج 15 زوج جوان در سالن عقد پیوند آسمانی حرم مطهر، برگزاری جشن کودکان، اجرای زنده ویژه برنامه رادیو حرم، مراسم مداحی، برگزاری مسابقه 'من محمد(ص) را دوست دارم'، آیین نقاره زنی و سلام خادم از برنامه های سومین حرم اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرم مطهرشاهچراغ(ع) در آستانه سالروز میلاد پیامبراسلام (ص) گلباران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..