تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش جلال امیدیان+عکس

بیوگرافی فقیهه سلطانی,

شوهر فقیهه سلطانی کیست؟,همسر فقیهه سلطانی,سن فقیهه سلطانی,عکسهای فقیهه سلطانی و همسرشفقیهه سلطانی و جلال امیدیان,فقیهه سلطانی و همسرش,فیلم شناسی فقیهه سلطانی,فقیهه سلطانی بیوگرافی,فقیهه سلطانی متولد چه سالی است؟,فقیهه سلطانی اهل کجاست؟, بارداری فقیهه سلطانی,ماجرای ازدواج فقیهه سلطانی,زندگینامه فقیهه سلطانی,بیوگرافی,فرزند فقیهه سلطانی,فقیهه سلطانی,بیوگرافی بازیگران, جلال امیدیان,فقیهه سلطانی ویکی پدیا,

فقیهه سلطانی | فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان | بیوگرافی و عکس

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش جلال امیدیان+عکس

فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ در همدان بازیگر تآتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.

شروع فعالیت فقیهه سلطانی:فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی اوج هنرنمایی او بود.

فیلم‌شناسی فقیهه سلطانی:

فقیهه سلطانی | فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان | بیوگرافی و عکس

فقیهه سلطانی در سینما

اینجا آسمان همیشه بارانی است (۱۳۹۲)

جدا افتاده (۱۳۸۳)

دوشیزه (۱۳۸۱)

صورتی (۱۳۸۱)

نغمه (۱۳۸۰)

عینک دودی (۱۳۷۸)

معجزه خنده (های۱۳۷۵)

شب شیشه ایی

فقیهه سلطانی در تلویزیون

روز رفتن

مهمانان ویژه

بی‌بی‌یون

تبریز در مه

آهوی ماه نهم

نشانی

ازدواج فقیهه سلطانی:

فقیهه سلطانی با جلال امیدیان ازدواج کرد

فقیهه سلطانی | فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان | بیوگرافی و عکس

ماجرای ازدواج فقیهه سلطانی و جلال امیدیان:

فهیمه سلطانی در این دلنوشته اش خطاب به جلال و اینکه چرا ازدواج کرده می گوید : هنگامی که فکر می کنی کسی نمی تواند به قلبت راه پیدا کند و آنقدر سخت هستی که هیچ چیزی تو را تکان نمی دهد . و هنگامی که تنها رفیقت تنهایی است و زمانی که اصلا انتظارش را نداری ، ناگهان یکی از راه می رسد و آنچنان در قلبت نفوذ می کند که تصمیم میگیری هیچ چیزی را در قلبت راه ندهی .

فقیهه سلطانی | فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان | بیوگرافی و عکس

یکی از راه می رسد که با مهربانی هایش ، با صبوری اش و عشق بزرگش آنقدر تو را خجالت زده می کند که وقتی دور و ورت را نگاه می کنی ، می بینی شده شریک زندگی ات .

 فهیمه سلطانی متولد سال 53 است و با اینکه همسرش ، جلال امیدیان از او 3 سال کوچکتر است ، اما دلنوشته ی فهیمه نسبت به جلال ، ثابت می کند که واقعا عاشق هم شده اند و سرانجام این عشق ، شده ازدواج .

بیوگرافی جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی

جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357 در ایران می باشد که از فوتبالیست های معروف ایران می باشد که در تیم ذوب آهن اصفهان بازی کرده است .

بارداری فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان که مدت هاست با هم ازدواج کرده اند این روزها در انتظار فرزند خود هستند .

فقیهه سلطانی | فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان | بیوگرافی و عکس

بارداری فقیهه سلطانی با عکس منتشر شده از فقیهه سلطانی رونمایی شد که در این عکس استیل بدنی فقیهه سلطانی از حاملگی وی خبر میدهد .

فقیهه سلطانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش جلال امیدیان+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..