تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنتکه: من مشکلی با کلوپ ندارم

کد خبر: ۴۴۲۵۶۴

۱۸۲  بازدید

کریستین بنتکه، مهاجم کریستال پالاس، تاکید کرد که مشکلی با یورگن کلوپ ندارد و اعلام کرد این مربی آلمانی را مقصر جدایی اش از لیورپول نمی داند.

ورزش سه: بنتکه که در تابستان 2015 از استون ویلا به لیورپول پیوست، بعد از یک فصل ناامید کننده، در تابستان گذشته راهی سلهرست پارک شد اما این ملی پوش بلژیکی تاکید کرد که هیچ کینه ای از کلوپ به دل نگرفته است.

او به خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم مشکلی با کلوپ وجود داشت. ما همیشه رابطه خوبی داشتیم. در سال 2013 و در اولین فصل حضورم در استون ویلا، من با او ملاقات داشتم زیرا او می خواست من را به دورتموند ببرد. او سبک بازی من را دوست داشت.

بنتکه: من مشکلی با کلوپ ندارم

اما من وقتی من به لیورپول رفتم، این برندان راجرز بود که من را می خواست. ما با هم دیدار کردیم و صحبت های خوبی داشتیم؛ بنابراین من تصمیم گرفتم به لیورپول بروم. اما 6 بازی بعد، او اخراج شد.

وقتی کلوپ آمد، من انتخاب اول نبودم زیرا بازیکنان دیگری هم بودند. شاید سبک بازی من، بهترین گزینه برای او نبود و سایر بازیکنان مناسب تر بودند. من مثل یک بچه رفتار نکردم. برای اتفاقاتی که افتاد، گریه نکردم یا پا به زمین نکوبیدم. هرچند می خواستم بازی کنم و ناراحت بودم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنتکه: من مشکلی با کلوپ ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..