تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار: مسی در بارسا کمک زیادی به من کرد

کد خبر: ۴۴۲۵۶۲

۲۱۴  بازدید

ورزش سه: نیمار که در تابستان 2013 از سانتوس به بارسا پیوست، در ماه های ابتدایی نتوانست انتظارات را برآورده کند اما با کمک های مسی بود که او به یکی از ارکان اصلی آبی و اناری ها تبدیل شد.

او به سی ان ان گفت:" من یک خاطره جالب از مسی دارم. در همان اوایل حضورم در بارسا، دوران خوبی نداشتم و او یکی از کسانی بود که به من کمک کرد. او دید که من ناراحت هستم و همیشه سرم پایین است و شرایط برایم خوب پیش نمی رود.

او به من گفت که به تلاش کردن ادامه بدهم، خوشحال باشم و آنطور که می دانم بازی کنم. او این را به من گفت و کمک زیادی به من کرد. او کسی است که من خیلی تحسین اش می کنم."

نیمار: مسی در بارسا کمک زیادی به من کرد

مسی، نیمار و لوئیس سوارز یک مثلث بسیار خطرناک را در خط حمله بارسا تشکیل دادند و ستاره برزیلی معتقد است که دوستی شان در خارج از زمین، روی عملکرد خوب شان تاثیرگذار بوده است.

" فکر می کنم درخشش ما به خاطر دوستی، احترام و خوشحالی است که ما از بودن در کنارهم داریم.

تمرین کردن هر روزه، کمک کردن به هم در زمین و داشتن خاطرات مشترک کمک زیادی می کند و امیدوارم این برای سال ها ادامه داشته باشد. ما دوستی فوق العاده ای داریم. اینکه سه مهاجم از آمریکای جنوبی و از سه کشور مختلف در کنار هم جا بیفتند، خیلی سخت است اما ما شرایط را تغییر دادیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار: مسی در بارسا کمک زیادی به من کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..