تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی در تظاهرات مردم بحرین

به گزارش ایکنا از بحرین، مردم بحرین جمعه شب، ۱۶ اردیبهشت بار دیگر به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.
معترضان با سر دادن شعارهایی تجاوزات نظامیان رژیم صهیونسیتی را در حق نمازگزاران و بر ضد مقدسات در قدس اشغالی محکوم کردند.
شرکت‌کنندگان در این تظاهرات بار دیگر با سر دادن شعارهایی عادسازی روابط منامه با رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

نظامیان اشغالگر از پنجشنبه تا سحرگاه جمعه ۴۴ فلسطینی را در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند و قریب به ۳۸ نفر در درگیری‌هایی که همزمان با یورش ۷۹۲ شهرک‌نشین صهیونیست به صحن‌های مسجدالاقصی صورت گرفت، زخمی شدند.

در عملیات‌های استشهادی سه ماهه اخیر در سرزمین‌های اشغالی دستکم ۱۸ صهیونیست به هلاکت رسیدند.
ملت بحرین با وجود سرکوبگری‌های فراوان رژیم آل‌خلیفه، از زمان اعلام سازش این رژیم با اشغالگران صهیونیست همواره با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خیانت آل‌خلیفه به فلسطین و امت اسلامی را محکوم می‌کنند.

موج تظاهرات مردمی در بحرین علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی زمانی در این کشور تشدید شد که «یائیر لاپید»‌ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت این رژیم به منامه سفر کرد.
بحرین در سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «ابراهیم» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی در تظاهرات مردم بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..