تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Become A Tower Crane Operator

اولین رای باشید!

در دوره آموزشی Become A Tower Crane Operator می‌توانید یکی از بلندترین ماشین‌های ساختمانی دنیا یعنی جرثقیل را کنترل کنید. مدرس این دوره بیش از ۶ سال سابقه کار روی جرثقیل دارد و همین دلیلی شده است که یک دوره آموزشی بسیار عالی را برای علاقه‌مندان فراهم کند. این دوره آموزشی همه نکات لازم را در کنار شما قرار داده و می‌توانید کاملا اپراتوری این دستگاه را یاد بگیرید. فراموش نکنید که این دوره رویاهای شما را دنبال خواهد کرد و می‌توانید در صورت علاقه به چنین رشته‌هایی به دنبالش بروید. شاید هم از قبل در این رشته کار می‌کنید و می‌توانید با این دوره اطلاعات حرفه‌ای در مورد اپراتوری جرثقیل به درست آورید.

Udemy – Become A Tower Crane Operator

چگونه یک اپراتور جرثقیل برقی شویم

دانلود-دوره-آموزشی-Become-A-Tower-Crane-Operator

همه در سراسر جهان با تعجب به این دستگاه‌ها نگاه می‌کنند. اما تعداد کمی از آن‌ها می‌دانند که در جرثقیل چه عملیاتی انجام می‌شود و کار با آن چگونه است. در این دوره فیلم‌های با کیفیتی را از بالای جرثقیل دریافت خواهید کرد و می‌توانید دقیقا مانند سبک امتحانی ان نکاتی را دریافت کنید. تاب دادن این ماشین‌های باشکوه برای ثابت نگه داشتن آن، دارای ظرافتی است که در این دوره به صورت کامل یاد می‌گیرید.

info

I would like to take this moment to thank God for blessing me with this career for 6 years. Thank you for providing me with everything I need and more. Thank you for the places I have seen. Thank you for the people I have met. Thank you for the opportunity to pursue more of my dreams.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Become A Tower Crane Operator»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..