تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Writing effective minutes of meeting

اولین رای باشید!

در دوره آموزشی Writing effective minutes of meeting می‌توانید یاد بگیرید که چگونه باید صورتجلسه‌ای را به‌عنوان یادداشت یا سوابق مکتوب ایجاد کرده و اسامی حاضرین، موضوعات مطرح شده در جلسه و نظرات را بیان کنید. می‌توانید تصمیمات اتخاذ شده را بررسی کرده و به سراغ موارد مشابه دیگر بروید. می‌توانید تقریبا ۶۰ درصد از زمان کل جلسه را با این کار سیو کرده و مطالب بیشتری برای گفتن داشته باشید. برخی از نکاتی که در این دوره گفته می‌شود، الهام گرفته شده از جلسات حرفه‌ای مدیران ارشد هستند و می‌توانند به شما نیز کمک کنند. این نکات حتی گاهی اوقات سرگرم کننده هستند و جلسه را از کسلی محض خارج می‌کنند.

Udemy – Writing effective minutes of meeting

ساخت صورتجلسه به‌صورت موثر

دانلود-دوره-آموزشی-Writing-effective-minutes-of-meeting

شما می‌توانید بفهمید که چگونه می‌توانید به یک رهبر تبدیل شوید. جلسه توجیهی هم اهمیت بالایی دارد و می‌توانید به کارکنان خود کمک کنید که مدیریت بهتری روی همه المان‌ها داشته باشند. رهبر تیم، هسته‌ای را فراهم می‌کند که مدیریت جلسه را به‌صورت کامل در کنترل خود داشته باشد و به‌همین دلیل است که دنبال کردن این دوره را به شما توصیه می‌کنیم.

info

Minutes can be referred to as the notes or written records of a meeting. Minutes contain the names of the attendees, issues discussed in the meeting, views expressed by the participants, and decisions made. Minutes are normally recorded by a secretary or typist using shorthand notations.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Writing effective minutes of meeting»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..