تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه دسترسی 120 روستای ورزقان مسدود است/ مسافران گرفتار در برف نجات یافتند

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 979027

فرماندار ورزقان گفت: در اثر بارش سنگین برف در این شهرستان راه دسترسی 120 روستای ورزقان مسدود شده بود که با تلاش ماموران راهداری در حال بازگشایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یحیوی عصر امروز در این خصوص به خبرنگار آوای ورزقان، گفت: بارش سنگین برف که از ساعات پایانی شب گذشته در شهرستان ورزقان آغاز شده بود راه اکثر روستاهای بخش خاروانا و تعدادی از روستای بخش مرکزی شهرستان را مسدود کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در این شهرستان به بیش از ۵۰ سانتی متر می رسد، افزود: بارش سنگین برف و ادامه روند بارش موجب شده است تا روند بازگشایی محورهای مواصلاتی آنگونه که باید پیش نرود ولی همچنان راهداران شهرستان با تمام توان در حال بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: محورهای مواصلاتی اصلی به شهرستان توسط اکیب های راهداری برف روبی و نمک پاشی شده و تردد در این محورها در جریان است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان ورزقان را دارند خواست از سفرهای غیر‌ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم با همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم  رانندگی کنند تا دچار سوانح ناگواری نشوند.

یحیوی با بیان اینکه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئولات هموطنان است، افزود: وضعیت جوی و ترافیک راه‌های استان و شهرستان، محدودیت‌های تردد، دریافت مسیر و مسافت بین شهرها، ارتباط با اپراتورهای مرکز و ارائه پیشنهادات و انتقادات خدماتی هستند که توسط این سامانه به همشهریان و هم استانیان ارائه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از نجات سرنشینان ۷ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک بخش خاروانای شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران تمامی مسافران گرفتار شده در برف نجات یافته و اسکان داده شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه دسترسی 120 روستای ورزقان مسدود است/ مسافران گرفتار در برف نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..