تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف سنگین در خلخال / تصاویر

ساعت: 20:59 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978828

بارش برف سنگین در خلخال امروز موجب اختلال در تردد شهروندان و انجام امورات کاری آنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو،بارش سنگین برف که از شب گذشته در خلخال آغاز شده، این شهر را کاملا سفیدپوش کرد بطوریکه ارتفاع برف در سطح شهر خلخال به بیش از 20 سانتی متر رسیده است.

به دنبال بارش برف سنگین  شهرداری خلخال نیز با امکانات شهرداری به برفروبی و نمک پاشی خیابان های شهر پرداخت.

در حال حاضر بارش در شهر خلخال ادامه دارد و در ارتفاعات نیز کولاک برف در جاده خلخال به هشجین در گردنه پیریوسف و در جاده خلخال به اسالم در گردنه الماس وجود دارد .

محمد قربانی رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای خلخال از رانندگان خواست تا حتما در تردد از محور های کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با اطلاع از شرایط جاده در محور های منتهی به خلخال و منتهی به مرکز کشور واستان اردبیل ترددد نمایند.

بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال بارش برف سنگین در خلخال

 انتهای پیام/ 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف سنگین در خلخال / تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..