تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دما تا بیست درجه زیر صفر در آذربایجان شرقی

یونس اکبرزاده در نشست کارگروه مخاطرات طبیعی بخش کشاورزی استان با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از منطقه اسکاندیناوی وارد کشور شده است، گفت: شاخص فعالیت این سامانه پایداری سرما است و در هفته آینده در طول روز هم نباید انتظار افزایش دما را داشته باشیم.


وی با بیان اینکه بیشترین کاهش دما در شمال و شرق استان پیش بینی می شود، اعلام کرد: کاهش دمای شهرستان ورزقان به کمتر از 20 درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی می شود.


اکبرزاده، اوج سرما را برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده پیش بینی کرد و گفت: فعالیت این سامانه با باد شدید همراه خواهد بود.


براساس این گزارش، هواشناسی استان پیش از این نسبت به ورود این سامانه هشدار داده و بر ضرورت انجام اقدام های پیشگیرانه در بخش های مختلف کشاورزی، راهداری و انرژی هشدار داده بود.


گفتنی است، در زمان حاضر بارش برف در تعدای از نقاط استان از جمله تبریز ادامه دارد و دمای هوای این شهر به 4 درجه سانتی گراد زیر صفر رسیده است .

منبع: خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دما تا بیست درجه زیر صفر در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..