تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ نعیم قاسم: بیداری اسلامی در حال گسترش است

به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم در دهمین نشست شورای عالی مجمع بیداری اسلامی که در هتل آزادی با حضور جمعی از شخصیت‌ها و علمای جهان اسلام برگزار شد، با بیان اینکه "ما در اینجا جمع شده‌ایم که دهمین نشست شورای اسلامی بیداری اسلامی را داشته باشیم"، اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است این مسأله است که نهضت بیداری اسلامی در جهان رخ بدهد و خوشبختانه اکنون شاهد این هستیم که بیداری اسلامی در جهان و اسلامی در حال شکل‌گیری است.

 

وی در ادامه گفت: حرکت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی، اولین نمونه بیداری اسلامی بود که در منطقه رخ داد و پس از آن جبهه‌های مقاومت فلسطین و سایر مراکز اسلامی گِرد این بیداری جمع شدند.

 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: نشانه‌های بیداری اسلامی که روز‌به‌روز در حال گسترش است، در مقاومت فلسطین و غزه قابل مشاهده است و آنچه امروز در موصل و حلب می‌بینیم نشانه‌هایی از بیداری اسلامی محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ نعیم قاسم: بیداری اسلامی در حال گسترش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..