تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های حج باعث برانگیختن حساسیت‌ها نشود

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌ الله ناصر مکارم شیرازی ، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت:علت وضعیت کنونی مناسبات ایران با عربستان  اشتباهاتی است که از سوی دو طرف صورت گرفته است که باید به وسیله حج کاری کرد که بدبینی‌ها تبدیل به خوش بینی شود.

او گفت: این مناسک، به صورت مستقیم حج است، ولی به صورت غیر مستقیم یک مسئله سیاسی است هرچند اسم امور سیاسی برده نشود.

آیت الله مکارم شیرازی دوری از مسایلی که باعث برانگیختن حساسیت طرف مقابل می‌شود، را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه‌های عبادی سیاسی به گونه‌ای برگزار شود که ضمن رضایت حجاج ایرانی، باعث تحریک و برانگیختن حساسیت‌های آنان نشود.

این مرجع تقلید در ادامه بر لزوم آموزش حجاج تاکید کرد و گفت: با توجه به فرصت بسیار کم باقیمانده تا ایام حج، باید به صورت فشرده کلاس‌های آموزشی احکام، مناسک و آموزه‌های رفتاری برای هیئت‌های اعزامی و حاجیان برگزار شود.

او با توجه به شرایط و احکام ویژه بانوان بر ضرورت آموزش مضاعف زائران زن تاکید کرد.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار ضمن دعا برای موفقیت مسئولان در خدمتگزاری به حجاج و زوار خانه خدا و برگزاری هر چه باشکوه‌تر حج، از حجاج بیت‌الله الحرام نیز درخواست کرد که فرصت به دست آمده زیارت بیت‌الله الحرام و مدینه منوره و مشاهد مشرفه را مغتنم شمرده و از آن نهایت استفاده را ببرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های حج باعث برانگیختن حساسیت‌ها نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..